Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
fråga: kan man med hjälp av detta volumebooster även få en enhetlig volym på alla låtarna i itunes, och hur blir ljudkvaliteten?
EuPod eller det till mac??
Ja man kan använda det till att få en enhetlig nivå på alla låtar men om det är bara detdu ska ha så finns den fuktionen inbyggd i iTunes...med volumebooster program så så kan du dessutom höja grund nivån på låtarna (kanske lite konstigt uttryckt men jag tror att du förstår vad jag menar) Ljudkvaliten försämmras iaf inte med euPod eftersom den faktiskt inte ändrar filen utan bara databas filen i iTunes...men det är klart höjer du nivån för mycket så kan det ju hända att det distar rätt kraftigt...
fråga: kan man med hjälp av detta volumebooster även få en enhetlig volym på alla låtarna i itunes, och hur blir ljudkvaliteten?
Om man lyssnar via iTunes funkar Volume Logic asbra tycker jag. Den ändrar på något vis outputvolymen i realtid till det värde man ställer in och på så vis får all musik en enhetlig volym.
Riktigt bra.
Men den gör ingen nytta i iPoden eftersom den inte ändrar någon volymjusterings-info i filerna.
Det tog mig typ 2 minuter att markera mina 2000 låtar i itunes och sen göra en liten volymjustering på dem. varför göra det krångligare med massa andra program?
Det tog mig typ 2 minuter att markera mina 2000 låtar i itunes och sen göra en liten volymjustering på dem. varför göra det krångligare med massa andra program?
...det var som tusan vad snabbt det gick...min har stått och tuggat i en halvtimme nu och har bara fixat runt 700 låtar...så jag får väl räkna med ett par timmar till helt enkelt...=(