Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

skydd för Ipod Mini

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla

hade råflax i går och hittade en Ipod Mini silverfärgad på Teknikmagasinet i Nacka. Den sista de hade kvar, sen blir det en månads väntan.

Undrar vad ni som har Minin använder för typ av väska eller fodral. Köpte ett tajt silikonfodral i dag men ska lämna tillbaka det eftersom det är så hopplöst osmidigt att sätta på och av. Plus att Ipoden är lite för snygg för att inte synas ibland.

Så, vad har ni köpt? Och i vilken butik? Nån som klarar sig bra utan väska?

/staffan

  • Medlem
  • 2004-07-31 18:29

har köpt ett MiniSleevz till min ipod, sitter klockrent på den och skyddar den mot det mesta, speciellt mot repor

http://www.tunewear.com
När dom väl kommer så vill jag iallafall ha ett av dessa eller båda två sorterna.
Väldigt snygga båda två.
Tycker jag ....

  • Medlem
  • 2004-07-31 19:11

www.lajo.biz
Exo you¡¯ve come a long way baby

This is a very important moment for our company and we thank you for your support in making exo the number one silicone case on the market.

To show our appreciation, from now until Sunday midnight est you will be able to buy exo cases for the price of 3 for 1. This means for every 3 cases you buy you will pay for 1 and get 2 free.

Please click bonus on the menu to see the bonus details.

Enjoy

Ursprungligen av elche:

www.lajo.biz
Exo you¡¯ve come a long way baby

This is a very important moment for our company and we thank you for your support in making exo the number one silicone case on the market.

To show our appreciation, from now until Sunday midnight est you will be able to buy exo cases for the price of 3 for 1. This means for every 3 cases you buy you will pay for 1 and get 2 free.

Please click bonus on the menu to see the bonus details.

Enjoy

Finns redan en tråd med det "Lajo firar med..." heter den.

låt orginalplasten sitta på!
det är det absolut bästa!

Ursprungligen av minipod:

låt orginalplasten sitta på!
det är det absolut bästa!

Lämnar du plasten på på mobiltelefonen också? Hur snyggt är det att ha kvar originalplasten? Övertyga mig, gärna med bild.

visst är skillnaden enorm?

hellre lite plast på än massa jävla repor.
och ja, jag har faktiskt innerskärmsplasten kvar på min Samsung E700 som jag köpte den 22 december!

bara synd att man inte ser plasten på minin.
Man ser knappt minin över huvud taget för den delen.

Ursprungligen av THORVALD:

bara synd att man inte ser plasten på minin.
Man ser knappt minin över huvud taget för den delen.

haha, min kamera är inte den bästa.

"KAMERA"

det måste vara en webkamera isåfall.

Ursprungligen av THORVALD:

"KAMERA"

det måste vara en webkamera isåfall.

jaja ffs, men ordet heter ju webKAMERA.

Förstår inte varför ni envisas med att ha skydd för iPod minin, Har haft min någon månad nu (UTAN skydd)... Ser inte en enda repa... Så jag tycker iaf skydd är onödigt..

Ursprungligen av Patrikb:

Förstår inte varför ni envisas med att ha skydd för iPod minin, Har haft min någon månad nu (UTAN skydd)... Ser inte en enda repa... Så jag tycker iaf skydd är onödigt..

instämmer... har haft min i 3.5 månader nu utan skydd och den är fortfarande som ny.
Dessutom är det juh jäkligt fult med alla typer av skydd/skal/skins

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-08-01 14:50

Har också haft min i ungefär en månad, har dock drabbats av en liten repa på displayen. Så jävla irriterande..

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-08-02 09:15
Ursprungligen av drew:

Har också haft min i ungefär en månad, har dock drabbats av en liten repa på displayen. Så jävla irriterande..

Använd tandkräm...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 08:28

Tappade min i gatan förra veckan under en inlines-tur... lite kantstött i övere hörnet - annars klarade den sig fint *peppar, peppar*

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-08-02 20:33

Tackar tackar!

Vart lite bättre i alla fall..

1
Bevaka tråden