Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vart köpa iPod mini

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jaa, vilka butiker har iPod mini i sthlm? (i lager)

prova på powerpc eller Siba

stackarna som fortfarande jagar prylen

  • Medlem
  • 2004-08-01 22:06
Ursprungligen av minipod:

prova på powerpc eller Siba

stackarna som fortfarande jagar prylen

Du solna grabben (för det är väl djurgårdsmark nu mera?...:)) vi som ej fått mini än har ju allt roligt framför oss, uppackandet ur lådan, nyhetskänslan..osv osv.....gött e det!..

ps.men den får gärna komma snart.ds

Ursprungligen av Arkie:

Du solna grabben (för det är väl djurgårdsmark nu mera?...:)) vi som ej fått mini än har ju allt roligt framför oss, uppackandet ur lådan, nyhetskänslan..osv osv.....gött e det!..

ps.men den får gärna komma snart.ds

hoho, hur svårt kan det vara att köpa en till?
för det finns inget som säger emot det iallafall.

"Bosse Lundqvist säger något positivt, Djurgården tillbaka till Stadion 2005"

  • Medlem
  • 2004-08-01 20:30

teknikmagasinet köpte jag min på! klockrent!

Teknikmagasinet ringde jag i fredags morse och ringde nästan alla butiker i Stockholm. Några hade ett fåtal ex i butik. Jag hade extrem tur och hittade en i Nackabutiken ( i färgen jag ville ha) och kunde åka och hämta den på direkten. Nu kan jag däremot tänka mig att alla är slut, var kanske fem, sex stycken kvar i hela stan i fredags.

Ursprungligen av masterkiller:

Jaa, vilka butiker har iPod mini i sthlm? (i lager)

En liten fotnot till er alla som funderar på att köpa mini ipod

rekommenderar apple.se om du vill ha en ipod mini (antar att de är slut i storstan!?). Jag beställde min gröna ipod mini måndagen den 30/7 och idag när jag kollade tnt express så var den redan i örebro. Så förhoppningsvis får jag den på tisdag....alltså lite mer än en vecka tar/tog det. PS: Apple sa att det skulle ta 4 veckor!

Ursprungligen av Ragge:

En liten fotnot till er alla som funderar på att köpa mini ipod

rekommenderar apple.se om du vill ha en ipod mini (antar att de är slut i storstan!?). Jag beställde min gröna ipod mini måndagen den 30/7 och idag när jag kollade tnt express så var den redan i örebro. Så förhoppningsvis får jag den på tisdag....alltså lite mer än en vecka tar/tog det. PS: Apple sa att det skulle ta 4 veckor!

är den i Örebro nu så förvänta dig inte att den ska va hos dig på tisdag.
haha, stackars leverans noobs

har den tullats in i Sverige borde den vara hos dig vid veckoslutet ungefär, annars tar det längre tid!

Ursprungligen av minipod:

är den i Örebro nu så förvänta dig inte att den ska va hos dig på tisdag.
haha, stackars leverans noobs

har den tullats in i Sverige borde den vara hos dig vid veckoslutet ungefär, annars tar det längre tid!

Min kompis fick sin ipod G4 2 dagar efter att den kommit till sverige...men visst kan jag vänta till veckoslutet oxå, vet folk som beställde mini kring den 17/7 och deras order är fortfarande "open"...lite skumt men jag klagar inte.....

  • Medlem
  • 2004-08-01 23:53
Ursprungligen av Ragge:

Min kompis fick sin ipod G4 2 dagar efter att den kommit till sverige...men visst kan jag vänta till veckoslutet oxå, vet folk som beställde mini kring den 17/7 och deras order är fortfarande "open"...lite skumt men jag klagar inte.....

Jag beställde min 11/7 och den står som "open"....suck..

Ursprungligen av minipod:

är den i Örebro nu så förvänta dig inte att den ska va hos dig på tisdag.
haha, stackars leverans noobs

har den tullats in i Sverige borde den vara hos dig vid veckoslutet ungefär, annars tar det längre tid!

Är den i Örebro nu borde han få den idag. Så har det alltid varit när jag beställt från Applestore och TNT levererat.

Ursprungligen av Ragge:

Jag beställde min gröna ipod mini måndagen den 30/7 och idag när jag kollade tnt express så var den redan i örebro. Så förhoppningsvis får jag den på tisdag....alltså lite mer än en vecka tar/tog det. PS: Apple sa att det skulle ta 4 veckor!

Men... Enligt min kalender så var den 30:e en fredag... i fredags asså...

Nämen, jag har lite ångest. Sålde nyss min 3g iPod då jag hellre vill ha en mini, men så börjar jag höra att det är fem veckors leverans från applestore. Hur är det egentligen, kommer jag behöva vänta en månad på podden om jag beställer ifrån applestore? i så fall köper jag en från ebay istället, jag har noll tålamod...

Ursprungligen av fyrkant:

Men... Enligt min kalender så var den 30:e en fredag... i fredags asså...

Nämen, jag har lite ångest. Sålde nyss min 3g iPod då jag hellre vill ha en mini, men så börjar jag höra att det är fem veckors leverans från applestore. Hur är det egentligen, kommer jag behöva vänta en månad på podden om jag beställer ifrån applestore? i så fall köper jag en från ebay istället, jag har noll tålamod...

Fel av mig, beställde den den 26/7 och den 30:e fick jag besked att den var skickad....som jag skrev tidigare så ska det vara 4 veckors byggtid på minin enligt apples kundtjänst men de kanske har börjat få fart på produktionen?!

Jag beställde min den 17/7 och det står fortfarande open på den och jag har ringt 2 gånger till apple och dom säger typ inget till mig,bara att den byggs och att det är många som vill ha den och att den skickas från Taiwan! F*N va trött jag börja bli på att vänta!!

Det tar förstås lite längre tid att beställa från Apple.se. Men för er därute som är studenter och har ett mecenatkort så kan jag ju säga att om ni loggar in på http://www.mecenat.se/hem.asp och sen klickar er vidare till apple store så får ni 10% billigare pris plus att det är gratis frakt vid beställning. Alltså billigare samt att den kommer direkt hem. Tar dock lite längre tid än att köpa den på dyra siba eller liknande. Men den som väntar på något gott sägs det...

  • Medlem
  • 2004-08-02 19:29
Ursprungligen av alexmork:

Det tar förstås lite längre tid att beställa från Apple.se. Men för er därute som är studenter och har ett mecenatkort så kan jag ju säga att om ni loggar in på http://www.mecenat.se/hem.asp och sen klickar er vidare till apple store så får ni 10% billigare pris plus att det är gratis frakt vid beställning. Alltså billigare samt att den kommer direkt hem. Tar dock lite längre tid än att köpa den på dyra siba eller liknande. Men den som väntar på något gott sägs det...

Där beställde jag ifrån..:) (billigt och bra)

Dock så är det gratis frakt för alla. Även för rika människor som inte pluggar...

  • Medlem
  • 2004-08-03 18:51

Computercity får in minin v34 och du kan få den för 2590:-
G4 kommer v.35 20GB 3190:- 40 GB 4190:-

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 23:21

Jag gled in på teknikmagasinet och hämtade en idag.

Ursprungligen av Lilieqvist:

Jag gled in på teknikmagasinet och hämtade en idag.

Vilket teknikmagasin? Vet du om de hade fler kvar??

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 23:56
Ursprungligen av Rickard A:

Vilket teknikmagasin? Vet du om de hade fler kvar??

Linköping, jag tror jag tog den sista.

hämtade min på kullander&kullander igår.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 13:27

Vacker.

Ursprungligen av Lilieqvist:

Vacker.

men docka blir det ännu vackrare

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 20:12
Ursprungligen av minipod:

men docka blir det ännu vackrare

Köp en ny kamera och ta en bild när hon står i dockan, det kanske kan övertyga mig att köpa en.

Ursprungligen av Lilieqvist:

Köp en ny kamera och ta en bild när hon står i dockan, det kanske kan övertyga mig att köpa en.

Jag har faktiskt en digitalkamera, men jag måste byta batterier innan jag kan fota något med den!

1
Bevaka tråden