Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många gånger har din mini hängt sig?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som topic lyder, hur många gånger har den hängt sig. Är det ett känt problem att den hänger sig en gång i veckan, eller är det bara jag som stör mig på att den hänger sig sällan men ändå ibland?

Den har faktiskt inte hängt sig en enda gång sedan jag uppdaterade till nya firmwaren.:)

Vilken firmware är det gärna med länk

Min 3G har hängt sig en handfull gånger sen jag köpte den, när den lanserades för ett ganska bra tag sedan nu. Mycket ovanligt alltså.

http://www.apple.com/ipod/download/

Min har aldrig hängt sig sedan jag uppdaterade min i mitten av sommaren.
Hängde sig två gånger på lite drygt en vecka innan det.

Formatera

Ursprungligen av sebobastian:

Som topic lyder, hur många gånger har den hängt sig. Är det ett känt problem att den hänger sig en gång i veckan, eller är det bara jag som stör mig på att den hänger sig sällan men ändå ibland?

Ja hade själv samma problem i början... jag ringde till apples kundtjänst och frågade va ja skulle göra. ( den knastrade också ). Dom tog in den o ja fick en ny..... men felet ja gjorde va att ja inte hade formatterat minin för PC innan ja la in musiken på den.... sen gick d tydligen inte att göra nått åt saken... men med den nya formatterade ja den innan ja fyllde den me musik o nu har den inte hängt sej på en månad ..... kanske nått o tänka på:...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-13 17:46

min ipod har aldrig hängt sig nån gång, rätt nöjd med det iaf

1
Bevaka tråden