Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur får man den?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur sker leverans om man beställt från apple.se? är det till dörr dem kommer?

till dörren ja. dryg 1 vecka om du beställer iPod utan gravering och drygt två veckor om du beställer med.

ok...men ringer dem innan eller hur är det? och ifall jag missat dem, lämnar dem en lapp eller nått då?

  • Medlem
  • 2004-08-04 17:06

min lämnade de bara utanför dörren

Ursprungligen av flain:

min lämnade de bara utanför dörren

La dom din iPod utanför dörren?
bara sådär?
bor du i villa eller lägenhet?

ok...sitter och väntar för den ska komma IDAG och snart bär det av på tränings så .... men det lät ruskigt riskabelt att lämna den framför dörren, hoppas på att mitt omräde inte är så kriminellt då hur länge leverear dem på eftermiddagen ?

Hmz...för mig har leveranserna varit väldigt ineffektiva. De kommer, ringer på. Är man inte hemma kommer de tillbaks nästa dag. Och nästa. Och nästa. Inte kommer de på att kanske ringa och fråga när man är hemma inte.

Men, är man hemma så är det ju lugnt. Har även hört att man gör bäst i att ringa dem och bestämma tid med dem...typ.

Ursprungligen av mackanmartinez:

Hmz...för mig har leveranserna varit väldigt ineffektiva. De kommer, ringer på. Är man inte hemma kommer de tillbaks nästa dag. Och nästa. Och nästa. Inte kommer de på att kanske ringa och fråga när man är hemma inte.

Men, är man hemma så är det ju lugnt. Har även hört att man gör bäst i att ringa dem och bestämma tid med dem...typ.

ok....har du nått nummer som jag kan ringa?

1
Bevaka tråden