Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skämt?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag hoppas detta är något sorts skämt;

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=M8513SA

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 00:00

kan man alltid hoppas att det är.......eller så underhåller aldrig datorbutiken sin sida

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-08-03 07:17

Fy f*n vilka sopor dom e på datorbutiken... jag blir ju inte förvånad heller. :/

haha, e de antikvärdet det där lr??

  • Medlem
  • 2004-08-03 11:41

Undra om de får den sålt?

haha man kan ju inte annat än att skratta...nu bränner jag iväg ett mejl till dem...hahah

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 15:49
Ursprungligen av Kellogs:

haha man kan ju inte annat än att skratta...nu bränner jag iväg ett mejl till dem...hahah

Rapportera här om du får svar

  • Medlem
  • 2004-08-03 12:33

Vad skrev du på den`?

Har noterat det där förut. Ska bli intressant med ett svar.

jag skrev typ så här:" jag hoppas att ni skämtar när ni försöker att sälja en gen1 iP0d för 4500:-, skärpning updatera era sidor lite oftare..."

men jag tror aldrig jag kommer få svar...för att det var ett formulär och man skulle välja ämne och då stod där att det skulle ta längre tid(läs: vi kommer aldrig att svara på detta mejl) hehe men vi får se.

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-08-03 16:46

Haha dagens skämt!

hihihi! ... Noterade att priset nu ligger på 2 495 :-

De lyssnade väl på dig Kellogs

hehe...ibland lönar det sig att höja rösten...de har dessutom lagt till infot om att bilden ellerspecifikantionerna inte stämmer heller...eller var det där innan??

woho

Men 2 495 är väl ganska dyrt för en 5Gb förstagenerations iPod? Med tanke på att jag pröjsade bara 500 mer för en generation fyra 20Gb.

1
Bevaka tråden