Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

4G Tråden

Tråden skapades och har fått 75 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av avocade:

Fick min 4G 20GB pod idag från AppleStore. Mycket läcker och allt funkar fint. Förutom ljudkvaliten. Den har nämligen samma problem som många andra 4G. Mer kan ni läsa på www.ipodlounge.com.

...funderade lite nu...när min pod legat avstängd och jag slår av knapplåset så hörs det ett elektriskt sprak i lurarna...är jag hypokondrisk eller är det nått fel på min lille vän?

tadaa...nu fixade det sig efter att ha provat usb:erna på baksidan av datorn...hahaha...men vad gör jag om inte synkningen med itunes går igång automatiskt? hittar inte det i instruktionerna...

ett tips: Använd inte anapod och itunes samtidigt som jag gjorde :D. Sabbat allt totalt typ

jag har bara itunes på datorn...men hur får jag över låtarna till podden? den gör inte det automatiskt...

du "drag and drop". Annars tar du options på din ipod och klickar för rutan "uppdatera automatik"

Nu har jag fixat en liten film (dåligt ljud och dålig bild). Enjoy.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/iPod_3.zip

2-1 till mig för denna.

Ursprungligen av Evrion:

Nu har jag fixat en liten film (dåligt ljud och dålig bild). Enjoy.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/iPod_3.zip

2-1 till mig för denna.

för det första finns det inget mer än 1-0
för det andra så sög verkligen den där filmen stenhårt, sämre får man leta efter, du tog upp 1 min och 22 sekunder av mitt liv med den, inte bra.
men eftersom tid är pengar har jag inte brottom!

nu fixade sig det oxå...mohahaha...nu mår jag bra!!!!

Jag har redan fört över 2000 låtar och sorterat dom fint

  • Oregistrerad
  • 2004-08-04 10:59

Okej, jag läste förrut att det var problem med vissa ipods.. hur visades det problemet?

...det hade väl med ljudet att göra? och lossless-formatet om jag inte missminner mig...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-04 11:16

och vad är lossless formatet då? Hehe men hade det inte nått med typ att hdd:n lät rätt mycket eller så? för min hdd låter som en 3g när jag byter låt ibland, det kanske ska vara så det har jag ingen aning om..

Ballt. Nu verkar händerna ha växt känns det som. Eller iPoden krympt.

Kom på en grej...kanske dags att byta ut iPod.se-loggan...?

"Ballt. Nu verkar händerna ha växt känns det som. Eller iPoden krympt.

Kom på en grej...kanske dags att byta ut iPod.se-loggan...? :-O"

Näeee gör inte det.
Den e ju Retro.
Såvida du inte gör en solfjäder så att säga av alla modelerna ... eller något.
Va vet jag.

Har iaf fixat en film.. så de så!

  • Medlem
  • 2004-08-04 16:49

Söt musik du hade Evrion; jag tror artisterna hade ont i magen.

För övrigt ser poden riktigt fräsch ut, grattis!

  • Medlem
  • Örebro
  • 2004-08-04 17:29

Då kan jag äntligen skriva i denna tråd.
Men jag blev mycket besviken på förpackningen, mest för att den var så upphaussad överallt. Nu är det bara två långa timmar innan man kan testa den på riktigt.

Gratis!!!

Grattis!!!
Sitter man här o väntar ivrigt på sin alldeles egna iPod.
Dock utan gravyr eftersom fantasin skenade iväg lite för mycket och man började tänka på vad folk skulle tro om de såg baksidan på spelaren...
Sen så sparade man ju in ett par leveransdagar

Men den j*vla fjärrkontrollen verkar ju ta ett år för att få in i min försändelse :@

Sådär ja.. Nu har jag fått hem mina Sony MDR-EX71SL lurar :D. Ja Jävlar va de låter nu :eek:

mdr - ex71sl white

Ursprungligen av Evrion:

Sådär ja.. Nu har jag fått hem mina Sony MDR-EX71SL lurar :D. Ja Jävlar va de låter nu :eek:

Snygga lurar! Vart beställde du dom ifrån? Finns det vita att få tag i Sverige?

/ Henke

Ursprungligen av blåbär:

Snygga lurar! Vart beställde du dom ifrån? Finns det vita att få tag i Sverige?

/ Henke

Tackar!

Nej vita lurar finns inte att få tag på i Sverige, beställde dom från audiocubes som skickade dom från Japan. Tog cirka 1½ vecka att få dom. Betalade med PayPal. DOM ÄGER FETING!

Ursprungligen av Evrion:

Tackar!

Nej vita lurar finns inte att få tag på i Sverige, beställde dom från audiocubes som skickade dom från Japan. Tog cirka 1½ vecka att få dom. Betalade med PayPal. DOM ÄGER FETING!

OK.
Pris, tull, fraktkostnader? Är riktigt sugen själv. / Henke

  • Oregistrerad
  • 2004-08-07 03:41
Ursprungligen av blåbär:

Snygga lurar! Vart beställde du dom ifrån? Finns det vita att få tag i Sverige?

/ Henke

Läs gärna min tråd om vita hörlurar, skriv gärna där om ni hittar fler bra

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=41311&highlight=vita+h%F6rlurar

of topic: vilket nummer ska jag ringa för att kolla med min levernas? den skulle komma igår så nu är jag lite på G och det ska dem få höra

Kolla på tnt sverige sidan.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-06 12:33

jag är iaf lite hyppo så att säga.. alltså ska ipoden låta nånting, altlså hårddisken? eller är det bara fel ifall det låter sär i lurarna?

MatsS: bild på förpackningen!
Alla andra är också välkomna att visa : P

priset ligger på 40$+16$ frakt. Thats all.

420 kr?
bara?
och du tycker verkligen att de är SÅ bra?

Bevaka tråden