Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stoppa prissättningen

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • City
  • 2004-08-04 12:46

Idag var jag inne på följande sida, http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/personal-audio/mp3-players/108316/prices där visas stora prisskillnader mellan likadana produkter. Och dessutom vet man inte om det är 4G eller 3G man får när man beställer.

Jag skulle skriva till pricerunner om detta problem så att dom rensar upp i ipod träsket men jag fick nöja mig med att skicka ett brev till JME data.

Så om någon vill hjälpa till så kan vi börja med att skicka brev till dessa klåpare.

Nej, Pricerunner funger inte som det borde. Ofta helt fel priser. Köp via någon av de större återförsäljarna istället.

Man köper inte av pricerunner .
Dom har bara andra STORA företags priser.

Köp från apple direkt säger jag ...

  • Medlem
  • Växjö
  • 2004-08-05 09:06
Ursprungligen av moodie:

Köp från apple direkt säger jag ...

Varför då?

  • Medlem
  • City
  • 2004-08-05 10:20

det var ju lite därför tråden skapades, att återförsäljare har högre priser än leverantören och det känns ju inte direkt seriöst eller..

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-08-05 13:44
Ursprungligen av kraspor:

det var ju lite därför tråden skapades, att återförsäljare har högre priser än leverantören och det känns ju inte direkt seriöst eller..

Iofs så är det väll så till 99% av gångerna att återförsäljare har högre priser än leverantören eftersom de har fri prissättning.

Håller me!! Köp från apple istället.. Så vet man vad man får plus gratis leverans hem..!

1
Bevaka tråden