Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Färg, beställningsdag och leveransdag

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Eftersom det verkar så olika med hur lång tid det tar för folk att få sin iPod mini från Apple store har jag börjat misstänka att det har med att göra vilken färg de har.

Skulle alla som beställt iPod mini från Apple store kunna posta i den här tråden vilken färg de beställt och hur länge de fått vänta?

beställde en guldig 9/7 och har inte fått den än....tar alltså en jääääävla tid för att få den till östersund eller nått

Jag beställde en grön mini 07-22, fick leverans beskedet 07-30 och den var hemma hos mig 08-02.

  • Medlem
  • 2004-08-05 14:56

Beställde en blå 11/7. Inte anlänt till mig än, senast den 9/8 skulle den vara skickad dock.

Jag beställde en grön mini den 31/7, ska senast bli skeppad den 30/8.
Verkar som dem gröna tar kortare tid än dem andra?

Beställde min gröna ipod mini den 26/7 och den 3/8 kom den till mig....tog alltså mindre än 2 veckor att få den...

Jag beställde en rosa den 17/7 och har inte fått den eller fått besked om att den är skickad den ska vara här den 16/8.

  • Medlem
  • 2004-08-05 21:11

Beställde blå den 11/7. Bara 3 dagar tills den skall vara "färdigtillverkad" enligt status sidan...yippeee!

Det tycks vara så att guld, rosa och blå tar lite längre tid, och grön går relativt snabbt! Någon som vet något om den silvriga? Någon som beställt den?

Fick ett meddelande idag om att den är försenad och ska skickas den 9 agusti, fan va het man blir, jag som trodde jag skulle hinna få den innan den 3:e då brorsan fyllde år. Blir mer efterskott än jag nånsin trott ... Gör dem bara typ 1 Guldig per månad eller vad är det?

1
Bevaka tråden