Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod 4G prisskillnad

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

20 GB = SEK.2.875,00

inklusive dock = 3230

40 GB inklusive dock = SEK.3.775,00

OBS!! 500 kronors skillnad :rolleyes:

föga svårt val

40 gb modellen är större, OM jag nu behövde dedär enorma iPodsen hade jag tagit 20 gb

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 00:28
Ursprungligen av minipod:

40 gb modellen är större, OM jag nu behövde dedär enorma iPodsen hade jag tagit 20 gb

samma här

Raptor

Ursprungligen av el gringo:

20 GB = SEK.2.875,00

inklusive dock = 3230

40 GB inklusive dock = SEK.3.775,00

OBS!! 500 kronors skillnad :rolleyes:

föga svårt val

Var hittar du dom där priserna? Antar att det är utan moms, eller har du hittat ett ritkgit "smultronställe"???

Jag beställlde ju en 4G 20 GB igår för 3195:-

/Anders

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 21:51
Ursprungligen av Anders_hoffman:

Var hittar du dom där priserna? Antar att det är utan moms, eller har du hittat ett ritkgit "smultronställe"???

Jag beställlde ju en 4G 20 GB igår för 3195:-

/Anders

CSN-rabatt eller Mecenat-dito förmodar jag. För det var ju till det här priset jag beställde min 20 GB iPod. Nu återstår bara att se ifall Luxemburg vill ge den till mig...

man tackar och bockar för medhållet, en av de första faktiskt som ger mig medhåll
jag har varit ganska utpeckad efter allt skryt om min tidiga pod

  • Medlem
  • 2004-08-05 19:55

Jag vet inte hur fan jag skulle fylla upp en 40GB snacka om borstlängda penger fy.... Möjligtviss Apple Lossless nej jag skulle nog hafft en mini men jag tänker på framtiden

Ursprungligen av grön:

Jag vet inte hur fan jag skulle fylla upp en 40GB snacka om borstlängda penger fy.... Möjligtviss Apple Lossless nej jag skulle nog hafft en mini men jag tänker på framtiden

Finns ganska många, inklusive mig, som har mer än dubbla 40GB med musik på datorn.
Då kan det kännas bra att inte behöva skippa låtar p.g.a utrymmesbrist. Utan slänga över låtarna man lyssnar på för tillfället + lite oldies för att inte tappa kontakten med barndomen etc...

Menmen, det är upp till var och en.

1
Bevaka tråden