Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple "avslöjade" 4G långt före den släpptes?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I brist på nåt vettigt att göra satt jag alldeles nyss och kollade i iPod-hjälpen som finns i iTunes 4.6. Där fanns till min stora förvåning en bild på iPod 4G. Detta trots att version 4.6 kom ut långt före iPod 4G släpptes. Vi har alltså haft den alldeles framför våra näsor långt innan den gick att köpa.

Nu gick det ju dock inte att lista ut hårddiskstorlekar, funktioner osv genom denna pyttebild men bara att den fanns där känns ju lite stort. Macvärlden brukar inte missa sånt.....

Ursprungligen av Rickard A:

I brist på nåt vettigt att göra satt jag alldeles nyss och kollade i iPod-hjälpen som finns i iTunes 4.6. Där fanns till min stora förvåning en bild på iPod 4G. Detta trots att version 4.6 kom ut långt före iPod 4G släpptes. Vi har alltså haft den alldeles framför våra näsor långt innan den gick att köpa.

haha...uppmärksamt du kan inte haft alltför mkt för dig

Nu gick det ju dock inte att lista ut hårddiskstorlekar, funktioner osv genom denna pyttebild men bara att den fanns där känns ju lite stort. Macvärlden brukar inte missa sånt.....

Den har även funnits på t-shirtar och sånt, men det är coolt ändå.

Ursprungligen av superduperjacob:

Den har även funnits på t-shirtar och sånt, men det är coolt ändå.

Vilka t-shirts? För är det de jag tänker på som nån sa var de nya iPodarna så visade det ju sig sen att det egentligen var 1g-iPoden.

(Inte för att det spelar nån roll men jag har fortfarande tid att döda eftersom tvätten ännu inte är klar.)

Vilka t-shirts? För är det de jag tänker på som nån sa var de nya iPodarna så visade det ju sig sen att det egentligen var 1g-iPoden.

(Inte för att det spelar nån roll men jag har fortfarande tid att döda eftersom tvätten ännu inte är klar.)

Okej, det där med 1G har jag inte hört tidigare - det är säkert så. Var bara med så långt att ryktena började spinna när det började dyka upp iPods utan fyra knappar över hjulet på t-shirts och reklamskyltar. Ett exempel är MacForums nya Apple-affär på Kungsgatan i Göteborg - där har jag bestämt för mig att det är en iPod med enbart ett hjul och inga knappar på "kommer snart"-illustrationen.

finns det någon såndär för iPod Mini?

1
Bevaka tråden