Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nedräkning (?)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Beställde en blå iPod mini samt en docka den 15 juli från Apple Store. Ordern är fortfarande noterad som "open" och uppskattat leveransdatum anges vara "on or before" den 12 augusti. :rolleyes:

Hoppas som f*n på att den skickas från fabriken den här veckan! Har aldrig varit med om en längre leveranstid! (Undrar om hela den här "efterfrågan-överstiger-tillgång"-grejen är nåt försäljningstrix från Apple för att göra minin mer eftertraktad!?)

/Fredrik

Ursprungligen av FredrikB:

Hej!

Beställde en blå iPod mini samt en docka den 15 juli från Apple Store. Ordern är fortfarande noterad som "open" och uppskattat leveransdatum anges vara "on or before" den 12 augusti. :rolleyes:

Hoppas som f*n på att den skickas från fabriken den här veckan! Har aldrig varit med om en längre leveranstid! (Undrar om hela den här "efterfrågan-överstiger-tillgång"-grejen är nåt försäljningstrix från Apple för att göra minin mer eftertraktad!?)

/Fredrik

Det har jag oerhört svårt att tro. Apple torde ju tjäna mer på att kunna leverera så fort som möjligt. De eftertraktar nog inte missnöjda kunder ...

Ursprungligen av FredrikB:

Hej!

Beställde en blå iPod mini samt en docka den 15 juli från Apple Store. Ordern är fortfarande noterad som "open" och uppskattat leveransdatum anges vara "on or before" den 12 augusti. :rolleyes:

Hoppas som f*n på att den skickas från fabriken den här veckan! Har aldrig varit med om en längre leveranstid! (Undrar om hela den här "efterfrågan-överstiger-tillgång"-grejen är nåt försäljningstrix från Apple för att göra minin mer eftertraktad!?)

/Fredrik

Jag beställde min gröna mini den 26/7 och fick den leverarad den 3/8. Men det verkar som att vissa färger av minin har kortare leveranstid!?

Håll till godo, det är en grymt trevlig liten sak

GuitarFreak:
Jag tror iofs att missnöjet med Apple pga leveranstiden bleknar när minin väl har levererats

Ragge:
Grattis

1
Bevaka tråden