Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många gig måste jag köpa?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag ska köpa en G3 om ett tag och undrar över en sak. På hur många gig måste poden vara på för att docka, fjärr o fodral ska följa med?

off topic: Kom på detta innan idag, om man har en FM-sändare (ej iTrip), så kan man ju koppla in den i hörlursuttaget på TV eller stereo hemma och lyssna på det i sin gamla iRiver ( mycket möjligt att det funkar med annat än iRiver). Nu har man ett par trådlösa hörlurar, dock med dålig räckvid.
Någon annan som har tänkt på detta?

  • Medlem
  • 2004-08-11 21:20

Det är 20GB och 40GB som kommer med fjärr, docka och fodral.

Ursprungligen av h.cewers:

Jag ska köpa en G3 om ett tag och undrar över en sak. På hur många gig måste poden vara på för att docka, fjärr o fodral ska följa med?

off topic: Kom på detta innan idag, om man har en FM-sändare (ej iTrip), så kan man ju koppla in den i hörlursuttaget på TV eller stereo hemma och lyssna på det i sin gamla iRiver ( mycket möjligt att det funkar med annat än iRiver). Nu har man ett par trådlösa hörlurar, dock med dålig räckvid.
Någon annan som har tänkt på detta?

Varför köpa en G3?

G4 är bättre.

japp

Tack för svaret! Varför vill jag ha G3? För det första gillar jag knapparna som lyser rött och för det andra är den aningen billigare. Det är nämligen så att jag har en polare som bor i Kina större delen av året och detta måste naturligtvis utnyttjas. Jag ska be honom kolla priserna på några spelare: mini, G3 och G4. Mycket möjligt att det blir en G4....gonatt

Ursprungligen av h.cewers:

Tack för svaret! Varför vill jag ha G3? För det första gillar jag knapparna som lyser rött och för det andra är den aningen billigare. Det är nämligen så att jag har en polare som bor i Kina större delen av året och detta måste naturligtvis utnyttjas. Jag ska be honom kolla priserna på några spelare: mini, G3 och G4. Mycket möjligt att det blir en G4....gonatt

Ehm...billigare?

Ehm.... bra fråga. aja skit samma. de e billigt i kina iaf. min polares brossa köpte sin G3:20GB för ett halvår sen för 2500SEK.... så de kan inte kosta mycket mer än 2000 nu. Får hoppas G4 ligger nånstans där omkring.

Ingen komentar på min "mina hemgjorda trådlösa hörlurar"? tyckte de va grymt smart asså.

1
Bevaka tråden