Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Olika iTunes

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan man ladda ner iTunes från nätet och sedan använda samma program till iPod eller ska man vänta tills man får Ipoden och installera det programmet?

Lite dum fråga kanske men jag vet att det finns tillverkare som har light versioner av sina progarm som är gratis och fullversionerna kommer endast när man köper mp3 spelaren.

• Medlem
  • 2004-08-12 22:41

Ja, du kan ladda ned och använda iTunes obehindrat även om du inte har en ipod! Så gjorde jag själv. iTunes sopar banan med t.ex. windows mediaspelare!

nice, tack så mycket. men det är ingen special version som man får med iPoden då? (får nämligen min ipod nästa vecka så jag vill fixa med programmet först)

• Medlem
  • 2004-08-12 23:28

Skulle tro att det inte är någon skillnad på iTunes mellan den som ligger på internet och den som ligger på skiva. Det skulle vara ganska meningslöst att ladda ner iTunes om man inte har / ska köpa en iPod

Ursprungligen av Ere:

Skulle tro att det inte är någon skillnad på iTunes mellan den som ligger på internet och den som ligger på skiva. Det skulle vara ganska meningslöst att ladda ner iTunes om man inte har / ska köpa en iPod

Va!!! jag har flera kompisar som switchat till itunes eftersom det är så j*vla snyggt, det börjar med iTunes och iPod och slutar med en Mac...hehe så kommer det att bli för mig!

jag tycker helt klart att iTunes piskar många andra mp3: program/spelare t.ex. winamp, WMP osv.

Ursprungligen av Kellogs:

Va!!! jag har flera kompisar som switchat till itunes eftersom det är så j*vla snyggt, det börjar med iTunes och iPod och slutar med en Mac...hehe så kommer det att bli för mig!

jag tycker helt klart att iTunes piskar många andra mp3: program/spelare t.ex. winamp, WMP osv.

Numera finns det iTunes för Winamp också.
Vilket många verkar tycka vara det bästa av två världar.
Jag tycker det verkar väldigt lätt om man redan är inkörd på Winamp.
Testa. Tycker jag .

• Medlem
  • Torsby
  • 2004-08-13 13:42
Ursprungligen av THORVALD:

Numera finns det iTunes för Winamp också.

Du menar väl iPod-stöd?

iTunes är ett mycket bra mp3-spelarprogram som är väl värt att använda även om man inte har en iPod! Har aldrig varit lättare att söka i mp3-biblioteket, redigera låtinfo och ställa in eq-n och faktiskt få ett bra resultat.

• Oregistrerad
  • 2004-08-13 08:23

Som nån tipsade om i en annan tråd, så laddade jag också ner iTunes och lade in mina CD. Då slapp jag det när min iPod kom. )

Precis... unschuldigung.

• Oregistrerad
  • 2004-08-13 14:48

Entschuldigung even

1
Bevaka tråden