Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

apple och Bud firman(UPS) krånglar

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När min Ipod gick i sönder så skikade apple hem lådan man ska lägga ipoden i när man ska skika den på services (så den ej går sönder på vägen), när jag fick lådanså fattades följe sedeln eller va det heter,,så jag fick ringa till apple som säger att man måste få en ny låda hem skikad, och att det skett ett misstag,,
Så dan efter ringer UPS bud firman asså och frågar om man ska vara hemma, så att de kan komma och lämna paketet, jag sa ja och var hemma och vänta hela dan utan att nån budfirma kom och nu har de gått två dagar,,,

Jag hade bara haft min mini i två dagar innan den gick i sönder och då hade jag fått vänta flera månader på den och nu får jag vänta ännu längre för att den går sönder plus att företagen krånglar....

  • Medlem
  • 2004-08-04 22:08

Min mini var trasig från början. I en vecka har jag väntat på att UPS ska komma och hämta den. Verkar vara lite dålig kommunikation mellan apple och UPS. Men som jag sa till killen hos apples support: har man väntat ett halvår, kan man vänta ett par veckor till!

min mini gick också sönder ...men då funkade alt bra..... förutom att då v dom tvugna att skicka den till holland såde tog en månad o få tillbaka den

1
Bevaka tråden