Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tema till SonyEricsson k700i

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har inget liv och råkade komma över programvaran som gör att man kan göra teman till SE telefoner

Jag har därför gjort ett iPod tema som jag nu lägger upp...

Jag kan även göra det till andra SE telfoner men då får ni mejla mig så fixar jag det!

och kom görna med förslag på förändringar!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-08-13 13:39

Vad heter programvaran? Finns den att hämta hos SonyEricsson?

  • Oregistrerad
  • 2004-08-13 14:42

Stiligt!

Spyder ja om man reggar sig där men jag hittade en länk på ett annat ställe!

vet ni om det finns något liknande program till Samsung telefoner (SGH-E710 för att vara exakt)

Kellogs: Postar du länken här då?
Hur trivs du med din K700i? Blir antagligen en sån inom närmaste tiden...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-13 18:19

Jag har en T630 och funderar på att införskaffa en k700i. T630 är jag förövrigt mycket nöjd med, så jag tänkte att k700i är nog minst lika bra

k700i är en fin telefon...jag kommer inte i håg länken men googla så hittar ni...programmet heter sony ericsson themes creator..

och david.nu...k700i stödjs ju nu helt av i iSync 1.5 (såg att du hade en mac) så det är bara att skaffa en sån....skaffa en k700 ni kommer inte att bli missnöjda...:)

Nån som vet nåt program som kan rensa en T610 från alla förprogramerade bilder som inte går att radera?

går det inte om du kopplar den mot datorn??...man borde ju kunna ta bort skrivskydd då??

Har faktiskt ingen sladd till datorn, har inte brytt mej om det, tänkte mest om det fanns nåt enkelt sett att bli av med skiten bara. Jag har ju det här Vodafone Live-skräpet inmatat. Ska tydligen vara rätt svårt att bli av med det.

Snygga teman förresten.

du kan ju köpa en Blutoothadapter för en billig peng...vodafon live är obehagligt...på k700 har de tagit bort en massa (har jag hört iaf) men kan du inte gå in till typ ocom och be dem uppdatera programvaran så kanske du slipper vodafon live...hehe det borde de ju kunna göra!...JAg hade en t68 innan den med bond temat till, man kunde man ta bort alla bilder men när man återställde telefonen kom allt tillbaka! lite sjukt faktiskt!

Vodafone Live är som en förbannelse som vilar över luren. Tack för tipsen iallafall.

1
Bevaka tråden