Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan ej uppdatera

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.. Haft min iPod 4G i nån vecka nu oc jag msåte säga att det vart himmla massa problem..

Nu vill jag uppdatera till den nya updateringen men det funkar inte.. får fram rutan med uppdaterins och återställningsmöjligheter men kan bara trycka på återställa.. Det tar dessutom himmla lång tid att få fram iPoden på iTunes (typ 20 min).

Vad ska jag göra? kör med usb 2.0 eller firewire.

oj det låter inte så bra jag skulle...jag tror att du har fel i dina iPod testa att enabla disk use dvs. tillåt den att agera hårdisk inställningar eller så är det så att programvaran är av senaste version...men att det skulle ta 20 min för itunes att hitta den så är det ngt fel

  • Oregistrerad
  • 2004-08-17 20:23

Jag hade för mig att man bara kunde köra Update-programmet så kände den igen om det fanns några nya uppdateringar, men det funkade inte för mig med min nya 4G. Istället fick jag snällt gå in på Apples hemsida och tanka ner den själv och sedan installera. Då funkade det prima sedan.

Det där med iTunes låter skummt, det vet jag inte vad det kan tänkas bero på

Jag har lagt in en tråd på Apples hemsida. om det inte e nån som vet där så mailar jag apple. http://discussions.info.apple.com/[email protected]@.68992164

  • Oregistrerad
  • 2004-08-17 20:28

Men det där med uppdateringen ska nog bara vara att ladda hem den och installera. Varför den inte märker att man inte har 3.0.1 vet jag inte. Jag hade tidigare 3.0, det är väl den som är installerad från början på G4an antar jag. Samma för dig?

Men jag har ju tankat den och installerat.. Det funkar jue inte. Jaa har bara 3.0 och det funakr inte att updatera till 3.01 trots att det står att det behövs. Cepe cepe

  • Oregistrerad
  • 2004-08-17 22:30

Ok, min fattade inte att den behövde uppdatera ens :(. Hoppas det löser sig.

1
Bevaka tråden