Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mini,20gb eller 40gb

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-19 15:49

Jag måste köpa mig en Ipod nu när jag har börjat pendla så jävla mycket men det jag har svårt med det är att bestämma vilken storlek på Ipod ja vill ha.

Mini Räcker säkert gott och väl men dom större är ju lite roliga eftersom att man kan lägga in så oerhört mycket musik som man kan ha och spela med på t ex fester. Men då är ju frågan om man ska ha ett riktigt bibloket med musik om man ska ha 40gb eller om det räcker med hälften 20gb.

Hur många gb musik har du?

Jag tycker helt klart att du ska köpa en mini. Den är liten, läcker och kommer nog att dra uppmärksamheten till sig på de fester du besöker eller håller .
I och med att du får ca 50 timmar musik (kan iofs variera en hel del), så lär ju musiken räcka till en fest...

Tycker du ska ta den vanliga. Skillnaden i storlek är inte enorm, sen ser den vanliga snyggare ut (mitt tycke) och du slipper genomgå ett hektiskt letande för att få tag på den.

  • Medlem
  • 2004-08-19 22:25
Ursprungligen av christianf:

Tycker du ska ta den vanliga. Skillnaden i storlek är inte enorm, sen ser den vanliga snyggare ut (mitt tycke) och du slipper genomgå ett hektiskt letande för att få tag på den.

Ja, den "vanliga" är helt klart snyggare. Och jag tycker att de extra pengarna för mer utrymme och längre batteritid gör 20GB till det bästa valet. 40GB är kanske lite väl stor Kan lika gjärna köpa vettiga hörlurar eller något för den extra tusenlappen som det kostar.

Ursprungligen av sjrz:

Ja, den "vanliga" är helt klart snyggare. Och jag tycker att de extra pengarna för mer utrymme och längre batteritid gör 20GB till det bästa valet. 40GB är kanske lite väl stor Kan lika gjärna köpa vettiga hörlurar eller något för den extra tusenlappen som det kostar.

Håller helt klart med. Jag har en 3g iPod 20gb som jag är jättenöjd med. Jag får plats med all musik + lite till. Hade kanske varit roligt med 40gb men den fanns inte då jag köpte mig, och dessutom så har jag inte så mycket musik, men det hade nog inte varit så svårt att ordna!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-20 00:17

Till 20gb får du ingen docka Har du ändå tänkt att köpa en docka senare så skiljer det inte så många hundra ändå. 40gb all the way!

Ursprungligen av raZmus:

Till 20gb får du ingen docka Har du ändå tänkt att köpa en docka senare så skiljer det inte så många hundra ändå. 40gb all the way!

Den är för tjock

  • Medlem
  • 2004-08-20 12:14
Ursprungligen av raZmus:

Till 20gb får du ingen docka Har du ändå tänkt att köpa en docka senare så skiljer det inte så många hundra ändå. 40gb all the way!

Jag använder min iPod till att lyssna på musik när jag inte har min stationera mp3-spelare i närheten. Misstänker att så är fallet för de flesta? Tror man klarar sig utan en docka. Fast är man en prylfantast så...
Och som sagt, den är för tjock

  • Oregistrerad
  • 2004-08-20 12:21

Det jag menade (som jag skrev) var mest att om man ändå funderar på att köpa en docka så skiljer det inte så mycket sedan. Den är något tjockare, för tjock är den inte.

1
Bevaka tråden