Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hög kvailte

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-21 13:50

Hej ja hoppas att det här inte bryter mot reglerna men.

Vart kan man ladda hem låtar som är i Acc? Finns det nått tips på att kunna hitta musik i acc?

Svara helst genom att skicka ett pm till mig.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-21 13:57

Det beror nog lite på vad för sorts musik du menar. Jag tror inte någon här på forumet uppskattar om det diskuteras olagliga musikfiler här. Lagliga musikfiler får du nog däremot prata om hur mycket du vill

enligt aftonbladet får man tanka så mycket "olaglig musik" man vill för privat bruk.

Hela Articeln:

Inte olagligt att tanka från nätet

* Enligt upphovsrättslagen får du göra enstaka kopior av film och musik åt dig själv eller din närmaste krets.

*Fildelningsprogram i datorn är inte olagliga, men det är olagligt att sälja eller sprida kopierad musik på nätet utan tillstånd.

*Det är Däremot inte olagligt att ladda hem piratkopierat matrial från nätet för eget bruk.

* Brott mot upphovsrättslagen kan ge böter eller fängelse upp till 2 år.

men det är lite wierd, man får tanka men inte ladda upp.

aja..

Ursprungligen av raZmus:

Det beror nog lite på vad för sorts musik du menar. Jag tror inte någon här på forumet uppskattar om det diskuteras olagliga musikfiler här. Lagliga musikfiler får du nog däremot prata om hur mycket du vill

Ursprungligen av zlop:

Hej ja hoppas att det här inte bryter mot reglerna men.

Vart kan man ladda hem låtar som är i Acc? Finns det nått tips på att kunna hitta musik i acc?

Svara helst genom att skicka ett pm till mig.

iTunes Music Store. Vänta till i oktober.

  • Medlem
  • 2004-08-22 01:11

Allofmp3.com

Laglig rysk site. Där du själv väljer format och betalar $0.01 per MB du laddar ner.

Har inte provat den själv men av vad jag hört så ska det vara en seriös site.

1
Bevaka tråden