Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

5g?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-22 01:17

Nu tänker man att Steve hemma i Kalifornien hittat på tillräckligt, eller?

För vad tror ni kommer bli nästa steg för iPod, förutom större hårdisk?

Sedan undrar jag om någon hört om rykten om vad som helst.

Funderar på om man ska hålla kvar sin 3g och vänta 1-2 år på 5g elelr sälja den nu för 4g...

men vad tror ni ärligt talat?

jag säger bara som BMW's reklam (om jag minns rätt),

"Hur gör man världens bästa pryl bättre? Man ändrar gränserna!"

(pryl ska egentligen vara bil men ni fattar vad jag menar )

//C

Ärligt talat, det enda jag förväntar mig är det jag hade hoppats skulle finnas i 4g. Inbyggt Wlan, så iTunes hittar andras iPods precis som den hittar andra iTunesanvändare på nätverket, och kompatibilitet med airport express.

Precis vad jag skulle säga. Trådlös streaming och integration med iTunes och Airport Express. Denna funktion borde inte vara en alltför stor utmaning för Apple att implementera.

Ursprungligen av Mr. Mango:

Precis vad jag skulle säga. Trådlös streaming och integration med iTunes och Airport Express. Denna funktion borde inte vara en alltför stor utmaning för Apple att implementera.

Men kanske för dyrt. En idé vore annars om de gjorde ett tillbehör med WLAN, som iTrip typ, även om inbyggt vore tuffast.

Nja, det skulle inte trycka upp priset mer än till den förra nivån, alltså 5200 för toppmodellen. Men ett tillbehör vore heller inte fel, eftersom jag skulle slippa byta ut min 4g då.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-23 07:42
1
Bevaka tråden