Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Angående Försäkring

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tja,

Jag köpte en ipod i december för 4500kr, (pruta ner ett par hundra lappar)

en 20gb + försäkring från siba 3 år

någon som vet hur den försäkringen fungerar, självklart kan man väl inte bara säga att den är stulen o så

men mina hörlurar gick sönder efter andra månaden, den ena loosnade, efter spackel,superlim, eltejp och andra hoplösa förszök till at få fast den gav jag up

tror ni man kan lämna in och få nya? och jag märker att min ipods batteri tid börjar bli lite slöare, och den är riktigt repig, vad ska man göra för att få en ny av siba, nån som har provat? typ slänga i backen, eller tappa den i vattan, vad gäller??

vore väldigt tacksam för svar

roro

Ring Apple så skickar de nya hörlurar till dig!

Ursprungligen av GuitarFReak:

Ring Apple så skickar de nya hörlurar till dig!

är det verkligen SÅ ENKELT?? kommer dom inte vilja ha mina gamla, måste dom inte ha typ bevis eller fraktkostnad?? tack för det snabba svaret

Nej, du behöver inte ens skicka dem till Apple. Det är så jag har förstått det i alla fall ...

• Medlem
  • Täby
  • 2004-08-25 07:36

Jag har fått 3 par nya lurar... kvaliten på dom är verkligen kass.

Ursprungligen av kainen:

Jag har fått 3 par nya lurar... kvaliten på dom är verkligen kass.

får man inte dom där vita???

och vad gäller det finstilta på siba, kan man tappa sin ipod i en vattanpöl? (det verkar vara det enklasta om man vill ha en ny? rätta mig om jag har fel)

tack på förhand
over and out

• Medlem
  • Täby
  • 2004-08-25 12:04
Ursprungligen av RORO__87:

får man inte dom där vita???

och vad gäller det finstilta på siba, kan man tappa sin ipod i en vattanpöl? (det verkar vara det enklasta om man vill ha en ny? rätta mig om jag har fel)

tack på förhand
over and out

Jo det får du... och visst låter dom bra för att vara orginallurar... men dom håller ju inte för någonting. jag e pedant med mina prylar och har aldrig i stort sett haft sönder någonting... men 3 par lurar har gått åt... dom borde lägga ner lite mer pengar på o ta fram ett par lurar som inte går sönder efter 1månad....

Du har ju fortfarande 1 års garanti från Apple.

Dom kommer ju begära din iPods serienummer, men i övrigt är det inga problem.

Jo, man får "dom där vita".

• Medlem
  • Södertälje
  • 2004-08-25 16:09

Jag köpte en iPod på siba, men tog inte försäkring på den
Nu börjar jag ångra mig, kan man köpa till försäkrningen efter?

Du kan ju alltid köpa till AppleCare för 795:-. Läs mer här!

1
Bevaka tråden