Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

mini eller inte?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag ska komma till skott och beställa en iPod men nu vet jag inte vad jag ska beställa för någon. Jag har hela tiden funderat på en iPod mini men och andra sidan tänker jag att ska man köpa något så ska man köpa något rejält :]. Är mini så mycket mindre och lättare att ta med sig än en vanlig iPod? Är det värt att lägga till runt 600:- för en vanlig iPod? Är det bara storleken, utseendet och utrymmet som skiljer dessa åt?

Svara gärna på mina frågor
Thx på förhand

-=Over And Out=-

• Medlem
  • Danderyd
  • 2004-08-22 04:09

Bara för dig att läsa det oändliga antalet trådar angående ämnet du undrar över.

Du kommer få svar i överflöd.

Köp en g4 lite större men den har bättre batteri tid, större minne och större skärm.
KÖP!

• Oregistrerad
  • 2004-08-23 18:44
Ursprungligen av williamos:

lite större

Haha, och min kuk är lite mindre än en bazooka.

lol....

En liten notis som kan vara värd att tänka på då många tror att iPod mini inte är så värst mycket mindra än vanliga iPod:
"The iPod mini weighs 33 percent less (104 vs. 158 grams) and takes up 41 percent less space (3.6 vs. 6.1 cubic inches)."

såhär står det på macotekets sida... DOCK gäller detta mellan mini och g3... men mellan g3 och g4 är det inte mycke skillnad i storlek.

1-0 till Lilieqvist

årets kommentar till alla G3/G4 ägare som tror att deras iPod bara är "lite" större än iPod Mini!

Shoo brosan!!!! läget amplify, aka pahiiiir!

jag sa ju åt dig att du ska satsa på en vanlig ipod

Real men goes for real ipod

oj ska han SATSA på en vanlig ipod... :-S jag tycker min ipod 3g funkar bra (men det är som sagt vad jag tycker )

• Oregistrerad
  • 2004-08-25 00:27

Här haglar det med lågvattenmärken ser jag!

1
Bevaka tråden