Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem med att lägga in cd-spår i i-tunes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-08-24 20:13

Hej.

När jag sätter in en cd-skiva för att föra över spåren till i-tunes och sedan vidare till i-pod så händer ingenting. Har läst att cd-skivan ska visa sig i källistan men det gör den inte.

Tacksam för svar!!

MVH / Lisa

  • Oregistrerad
  • 2004-08-24 20:20

Du kanske har råkat köpa en CD-skiva med copy protection på? Isåfall kan det vara lite klurigare att få in dem i iPoden dessvärre. Titta på skivan och posta sedan här igen

jag hade problem med att iTunes inte hittade mina skivor..ominstallation som gällde för mig iaf..

  • Medlem
  • 2004-08-25 01:19

Det fixade sig sådär.. Jag laddade ner en senare version av i-tunes vilket gjorde det möjligt (av nån anledning) att få in skivorna. Ett jobbigt problem kvarstår dock; jag måste starta om datorn efter varje skiva jag lägger in. Om jag inte gör det så hittar inte i-tunes skivan. Jobbigt!!
Nån som vet vad man ska göra åt saken? Hade varit lite bra!!

/ Lisa

Skumt... Jag skulle kunna gissa på att en ominstallation av Windows löser problemet dock.

  • Medlem
  • 2004-08-25 15:54

nä men usch vad jobbigt det blev om jag måste installera om windows. Inte kul. men men, vad gör man inte??

1
Bevaka tråden