Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

40 Gb 4g?? Nån som fått?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu känns det som jag har väntat en smärre evighet på min nya iPod.
Var är den????

Vill ha!!!
Jag led hela resan från Sundsvall till Sthlm idag utan musik.
Borde stämma Apple för mitt lidande. morr.

du har juh en powerbook...

Själv fick jag vänta i två minuter på min ipod. Köpte den över disk för att slippa behöva skapa sånna här trådar

  • Oregistrerad
  • 2004-08-23 18:55

Min syster köpte en 4g 20 Gb över disk på Apple Store Fashion Valley San Diego och nu är den 'hemma'. Mums.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-23 23:56

Jag har min 4g 40gb här och gosar med. Har haft den rätt länge nu Några veckor iaf, fast den är ju en amerikanare också!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-24 07:46

Köpa över disk i Gbg är kört. Gick runt hela dagen igår, och alla butiker bara garvar åt mig. ipod mini är ännu mera kört. Macforum hade fått ett löfte från Apple om leverans "i år" !!!

Sen när jag ringde och frågade om min beställda iPod mini så garvade nästan killen i Applestore. Jag hade fått ett besked om att den skulle skickas från Taiwan den 15:e september, men enligt Apple själva kunde det skjutas på, upp till 2 veckor. Vilket skulle betyda att den skickas från Taiwan sista veckan i september...

Så då tröttnade jag och bytte min order till en vanlig, 4G 20GB. Som jag får nästa vecka... Orka vänta!

Ursprungligen av Leftrustle:

Köpa över disk i Gbg är kört. Gick runt hela dagen igår, och alla butiker bara garvar åt mig.

Verkligen?
Köpte min 4G för tre veckor sen på Macforum ...
Då verkade det inte vara någon brist, både 20Gb och 40 Gb fanns i lager.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-24 11:21
Ursprungligen av atomic_dog:

Verkligen?
Köpte min 4G för tre veckor sen på Macforum ...
Då verkade det inte vara någon brist, både 20Gb och 40 Gb fanns i lager.

Det var länge sen

Nu är den totalt slut. De verkar ha seriösa leveransproblem för tillfället, Apple alltså...

Ursprungligen av Leftrustle:

Det var länge sen

Nu är den totalt slut. De verkar ha seriösa leveransproblem för tillfället, Apple alltså...

Tur att jag köpte min samma dag den kom till GBG då...

Men allvarligt, har inte apple ALLTID seriösa leveransproblem? Det börjar bli lite enformigt...
Skulle t ex köpt en mini när den kom ut men det var väl ett halvårsen typ, nu har jag tröttnat.

/M

Ursprungligen av Leftrustle:

Köpa över disk i Gbg är kört. Gick runt hela dagen igår, och alla butiker bara garvar åt mig. ipod mini är ännu mera kört. Macforum hade fått ett löfte från Apple om leverans "i år" !!!

Sen när jag ringde och frågade om min beställda iPod mini så garvade nästan killen i Applestore. Jag hade fått ett besked om att den skulle skickas från Taiwan den 15:e september, men enligt Apple själva kunde det skjutas på, upp till 2 veckor. Vilket skulle betyda att den skickas från Taiwan sista veckan i september...

Så då tröttnade jag och bytte min order till en vanlig, 4G 20GB. Som jag får nästa vecka... Orka vänta!

Jag köpte min 4G 20 gb över disk hos Tekikmagasinet på brunnsparken. SIBA hade säkert de också, men den affären vill jag inte ha att göra med. AppleCenter på kungsgatan skulle få in på måndagen (igår) så visst ska de finnas.

  • Medlem
  • 2004-08-24 23:17

Finns amerikanska 20 och 40 hos oss för omgående leverans/hämtning.
2.990:- resp 3.990:-

PowerPC

Ursprungligen av Palle:

Finns amerikanska 20 och 40 hos oss för omgående leverans/hämtning.
2.990:- resp 3.990:-

PowerPC

fin hemsida ni har knåpat ihop Palle... fy f*n säger jag, och det ska vara en online affär?

  • Medlem
  • 2004-08-25 08:58
Ursprungligen av JEENYUS:

fin hemsida ni har knåpat ihop Palle... fy f*n säger jag, och det ska vara en online affär?

Fan va man kan gnälla... Jag tycker att sidan fyller sin funktion utmärkt.

Tydlig information och lätt att hitta.... det är mer än vad man kan säga om de flesta uberdesignade webbbutiker som finns.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-08-25 12:02
Ursprungligen av Toody:

Fan va man kan gnälla... Jag tycker att sidan fyller sin funktion utmärkt.

Tydlig information och lätt att hitta.... det är mer än vad man kan säga om de flesta uberdesignade webbbutiker som finns.

Men snygg är den ju inte nånstans.
Hade varit bättre med enbart svart eller vit bakgrund med vit eller svart text emot det... blir ju helt yr i huvudet av alla tegelstenar

  • Oregistrerad
  • 2004-08-24 07:48

Och nu till Mattias fråga

En vän till mig fick sin 40GB 4G för en eller två veckor sen, något sådant. Den tog ca: 2 veckor på sig att anlända från beställningsdagen.

jepp.

igår stod den här på kontoret och väntade på mig.
ombytta roller för en gång skull.

nu har jag ett sådant fånigt leende hela tiden.

1
Bevaka tråden