Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Automatiskt synca kalendern till minin?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-08-25 17:21

Hejsan!
Undrar om där är någon som vet hur man automatiskt kan synca kalendern, i mitt fall "Mozilla Calendar", med ipoden så att varje gång jag kopplar in ipoden i datorn kopieras kalender-filen över direkt, har tendens att glömma att kopiera över den... Är där någon som vet hur man kan fixa detta?

mvh

fredde

  • Medlem
  • 2004-08-25 18:13

Vet att det finns till outlook, http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/27977 dock inte till Mozilla.

  • Medlem
  • 2004-08-25 18:24

hmm okej, men outlook, usch usch

  • Medlem
  • International user
  • 2004-08-25 20:33

Nästan samma topic: finns det något program som kan synca kontakterna och iCal-kalenderna varje gång man tjoffsar in iPod minin?

  • Oregistrerad
  • 2004-08-25 20:34

I MacOS?

iSync såklart. Finns med i systemet, ska ligga i Program-mappen.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-25 22:03

Pod2Go kanske klarar av det. iSync kräver ju att man väljer synkronisera för att det skall hända något. Pod2Go går igång automatiskt och synkar notes iaf. Jag har inte testat mer än så ännu. http://www.kainjow.com/pod2go/

  • Medlem
  • International user
  • 2004-08-26 15:54

By bad, hittade inställningen i iSync (synka automatiskt nät iPod är ansluten).

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 15:56
Ursprungligen av Spiken:

By bad, hittade inställningen i iSync (synka automatiskt nät iPod är ansluten).

A, just det. det kan man ju göra. Men det blir ju trubbel om man synkar fler enheter och de inte är tillgängliga. Eller, ja det blir kanske inte trubbel, men det blir iaf ett felmeddelande.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-08-29 10:56

Jo, kom på det, men det är bara att stänga felmeddelandet så rätt smidig lösning är det i alla fall

1
Bevaka tråden