Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

15 gb åt helvete!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag skulle testa anapod...bara för skojjs skull...

det gick coolt, gjorde Drag-and_drop och det funkade...sen körde jag ipod'en igen i itunes, då började den update alla songs, sen så försvann ca 15gb av min musik på podden innan jag hade sagt "vad fan?"..helt sick..

har fixat över allt igen nu, men konstigt att detta hände

Heh, sådant där har jag också stött på, dock p g a min egen klumpighet. När jag startar iTunes så går den direkt till spelaren, och smart som jag är tror jag att det är mitt bibliotek och tar bort alla låtar, för att sedan inse att det är spelaren jag tar bort ifrån >_<

• Medlem
  • Torsby
  • 2004-08-27 08:12
Ursprungligen av tajroo:

jag skulle testa anapod...bara för skojjs skull...

det gick coolt, gjorde Drag-and_drop och det funkade...sen körde jag ipod'en igen i itunes, då började den update alla songs, sen så försvann ca 15gb av min musik på podden innan jag hade sagt "vad fan?"..helt sick..

har fixat över allt igen nu, men konstigt att detta hände

Du råkar inte köra med autosynkningen på mot iPoden? Stäng av den i så fall om du ska köra andra program.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-27 09:30

Tänkte just säga det. Stänger man av auto så funkar ju drag and drop hur bra som helst i iTunes också. Det är bara problem med att ha automatiskt. Jag sitter på ca 60GB musik och har en iPod mini på 4 så som ni säkert kan räkna ut får inte allt plats utan den tar bort allt, börjar lägga in för att slutligen visa ett meddelande där det står att min iPod är för liten. Nåväl, stäng av autosynkningen så funkar drag and drop i iTunes och du slipper detta igen.

tack för svaren, ingen autosync altså....

1
Bevaka tråden