Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod i all världens färger!

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-25 22:40

Det kom upp en fråga i en annan tråd om det inte går att få en svart iPod. Verkar som om inte många vet om att det faktiskt går det! Det går får den gul, grön eller orange också för den delen och många färger därtill. Du kan även beställa din nya iBook i valfri färg Lite dyrare än vanligt, men du blir kanske ganska ensam om den.

Kolla in: www.colorwarepc.com , lite exempel:

den svarta ser äkta ut, de andra ganska ps:ade

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 12:20

Det kvittar väl, de ser ändå ut så? De gör det bara efter beställning, kanske därför de bara hade en bild på den svarta.

Här är en snubbe som gjort det själv: http://www.moonpost.com/jeremy/archives/001878.shtml

Samma teknik för iPoden.

  • Medlem
  • 2004-08-26 17:15

det var ju grymt billigt kostar ju bara 2722 enligt forex och det är inte farligt för en GRÖN ipod

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 17:17

Så Forex har koll på iPod-priser nu också? Nä, men det är inte så farligt faktiskt.

  • Medlem
  • 2004-08-26 17:28

En fråga bara om apple i usa skickar dom till sverige för priserna i usa? eller måste man handla här för 1000 :- dyrare okej här kan man iaf få åäö på gravyren det kunde man inte i usa men endå det är ju lite små weird att ta 1000 :- extra för att sälja den i sverige.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 17:39

De är mycket billigare i USA, så är det. Sen det här företaget har nog inget med Apple att göra direkt, så det kan mycket väl hända att de skeppar till Europa.

Fula!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 18:10

Jag föredrar min iPod också vit faktiskt. Möjligen en svart eller en caution-gul iBook

  • Medlem
  • 2004-08-27 18:09

Det är samma reflexer i kromen på de som inte är svart också. Finns detta verkligen?

  • Medlem
  • 2004-08-27 23:19

Jag håller med om att dom ser lite "Photoshoppade" ut men dom hade med ett segment om dessa iPods i ett avsnitt av The ScreenSavers på G4TechTV så det är nog på riktigt.

Svart och grön var snygg.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-28 00:58
Ursprungligen av DrRotmos:

Svart och grön var snygg.

Det som jag tycker "förstör" mest på de andra är knapparna, eller rättare sagt "ikonerna" eller texten för knapparna. Sticker ut och känns inte som det är harmoniskt riktigt.

Dock måste jag ju säga att Pärlan är redan såpass vacker som hon kan bli.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-28 01:34

gulligull

1
Bevaka tråden