Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

4G sämre än 3G?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det bara jag som är besviken och tycker att knapparna på 4G är sämre än 3Gns? Nu är man ju tillbaka at verkligen trycka igen... eller det är bara en vane sak?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-01 18:17

Jag föredrar faktiskt 4Gns knappar framflr 3Gns. Jag har ägt båda och knapparna på min G3 var inte riktigt att lita på.

Vanesak. Sen tycker jag personligen G3 hade den stora fördelen att inte ha några rörliga delar, den kändes stabilare och ingen risk för smuts i hjulet. För att inte tala om att belysningen var läcker.

Men G4 har ändå snäppet bättre navigation.

ja har båda i min familj och ja föredrar klart min egen 3g absolut.... + att 4g e mycket fulare ju en nackdel e ju batteritiden, men man kan inte få allt

  • Oregistrerad
  • 2004-09-01 19:39

jag har haft både 3g och 4g och jag gillade inte knapparna på 3g, man tryckte när man inte ville det och det gick inte att trycka när man ville det

  • Oregistrerad
  • 2004-09-01 20:50

tycker det är ruskigt skönt att inte behöva trycka på någonting på min 3g-ipod. fast å andra sidan så är det svinirriterande då man råkar flytta fingret över

annars så är 4g-hjulet tekniskt sett, och ergonomiskt sett hur mycket bättre som helst imho. sjukt fräckt att allting blivit nertryckt i en enda cirkel.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-01 23:29

Faktum är att jag tycker 4G (mot vad jag tyckte först) är en "renare" design, nuförtiden känns knapparna där uppe på G3 mest som, "that doesn't make sense")

1
Bevaka tråden