Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var ska jag köpa den?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Bor mellan lund o malmö, vart ska jag köpa den?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-01 19:01

Tja den finns ju ingenstans i hela sverige just nu, men om du vill titta på den innan du köper så har kullander & kullander visnings ex i sin butik på regementsgatan. Annars kan du ju köpa den i stortsett varsomhelst, apple.se, siba, teknikmagazinet, priserna varierar inte så mycket så det är nog en smaksak, men räkan med att det tar 4 veckor innan du har den i handen oberoende på vart du beställer den. Ps. om du betsäller på Apple store så kan du få den graverad. DS
/Mattias

USA lätt mycke bättre pris heheh

Ursprungligen av eesper:

USA lätt mycke bättre pris heheh

Jo det undrar jag också. Frakt får runt 400:- med försäkring. sen när den kommer till sverige läggs 25% moms automatiskt på och då är vi rätt nära det svenska priset.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-01 20:57

Bättre pris i USA? Hur räknar du då?

Jag tjänade 300kr.

bor du mellan Malmö och Lund så blir de väl där någonstans i Danmarkstrakterna du får införskaffa dig en

Ursprungligen av minipod:

Jag tjänade 300kr.

bor du mellan Malmö och Lund så blir de väl där någonstans i Danmarkstrakterna du får införskaffa dig en

räknar du med att det kostar 295kr*2 över bron +bensin kostnad eller 85kr*2 för tåget? jag är aldrig i köpenhamn och vänder så....

Du bor fan redan i Danmark!

(Skåne)

  • Medlem
  • 2004-09-02 22:14

Pröva Team Digital!

Ursprungligen av Iccccie:

Hej.

Bor mellan lund o malmö, vart ska jag köpa den?

Ett bra ställe är Team Digital i Singapore! Med frakt till Sverige landar det på 2270:- för en Ipod mini. Beställde min idag!

www.teamdigital.net

  • Medlem
  • 2004-09-02 22:46
Ursprungligen av Q-man:

Ett bra ställe är Team Digital i Singapore! Med frakt till Sverige landar det på 2270:- för en Ipod mini. Beställde min idag!

www.teamdigital.net

Det där låter intressant, vad landar det på om man skulle beställa en ipod 20 GB 4G från den sajten (+frakt och allt annat). Någon som provat beställa och vet hur lång tid det tar ?

  • Medlem
  • 2004-09-03 10:49
Ursprungligen av Imran:

Det där låter intressant, vad landar det på om man skulle beställa en ipod 20 GB 4G från den sajten (+frakt och allt annat). Någon som provat beställa och vet hur lång tid det tar ?

Det är väl bara att du går in på deras sajt och kollar. Registrera dig, lägg i varan, gå till betalning och där kommer det fulla priset upp. Ipod 4g kostar 335 dollar. Lägg sedan till 35 dollar i frakt. Räkna själv!

1
Bevaka tråden