Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

massa frågor...

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tja...
jag tänkte köpa en ipod men jag har lite frågor... vissa av dom har säkert redan besvarats i forumet redan men det har ibland varit osäkra svar så jag skriver ändå....

1. har funderat på att köpa en ipod 4g 20GB men har också funderat lite på minin... jag vill ju ha en som går att ha runt halsen eftersom fickorna e fulla av mobiler och plånböcker osv... men jag vill cokså ha en stor hårddisk och prisskillnaden och storleksskillnaden är inte allt för stor så jag undrar vad ni här på forumet tycker

2. tänkte importera från USA eftersom den e väldigt mycket billigare där men jag undrar hur det blir med svensk skatt och tull mm då... (svara helst bara om du e säker... jag vill ju inte råka på +25% skatt för att nån har gissat )

3. hur funkar det med garanti? måste den hela vägen över atlanten om det e där jag har köpt den?

4. nån som vet vad det blir för frakttider om man köper från USA? tar det lång tid innan den kommer?

5. har också tänkt lite på att köpa en begagnad 3g... vad e egentligen skillnaden mellan 4g och 3g??

hoppas jag får många bra svar... och tack i förväg

  • Oregistrerad
  • 2004-09-01 18:58

Damn! Det måste ju finnas minst 30 disskusioner som behandlar dina frågor. Kolla runt istället, det börjar bli tjatigt.
/Mattias

Ursprungligen av Mattias L:

Damn! Det måste ju finnas minst 30 disskusioner som behandlar dina frågor. Kolla runt istället, det börjar bli tjatigt.
/Mattias

jag håller med om att det e tjatigt men jag har inte hittat svar på alla frågor och om det e en fråga som jag inte hittat svar på och jag vill fråga så skadar det väl inte att lägga in resten i samma post.... eller?

Vanliga frågor, som andra säger; sök.

PS: Jag skulle inte kunna tänka mig ha något annat än en mini runt halsen, stor skillnad i tyngd...

Ursprungligen av Mr. Mango:

Vanliga frågor, som andra säger; sök.

PS: Jag skulle inte kunna tänka mig ha något annat än en mini runt halsen, stor skillnad i tyngd...

nu har jag kollat runt i forumet och fått suddiga svar på ett par frågor men en fråga som jag inte lyckats få besvarad är om minin har nån slags ring för att kunna fästa den runt halsen
kollade också på apples hemsida från olika vinklar men såg inget...

Ursprungligen av Massimilliano:

nu har jag kollat runt i forumet och fått suddiga svar på ett par frågor men en fråga som jag inte lyckats få besvarad är om minin har nån slags ring för att kunna fästa den runt halsen
kollade också på apples hemsida från olika vinklar men såg inget...

kollade på apples 360 graders bild och kunde inte hitta någon krok, så det enda jag kan tänka mig är att köpa ett fodral till den som denna Fodralets länk

tack men det känns inte aktuellt

om det e nån som har en mini och har lust att dela med sig av sina kunskaper om ifall den har nåt att fästa i skulle jag bli glad... annars satsar jag allt jag har på 20GB 4G

Håller en mini i handen just nu, tyvärr absolut ingenting du kan fästa den i.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-01 23:57

du kan ta bältesclipet som följer med och fästa ett nyckelband i den, nästan samma sak...

Eller så kör du med det här, det skulle jag göra: http://www.speckproducts.com/mini/singleindex.htm

  • Oregistrerad
  • 2004-09-02 08:38

tack för alla svar men nu har jag bestämt mig för en 20GB

1
Bevaka tråden