Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ändra "rubriken" på iPod mini?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-03 13:11

Med "rubriken" menar jag texten som står till vänster om batteri-indikatorn, där det per default står "iPod mini". Vet att en kille jag känner har ändrat så att det istället står hans namn, men exakt hur han gjorde kommer han inte ihåg

Det är säkert nån pissenkel inställning, men men

Har inte heller lyckats.

vet att folk har bytt till Linux och grejer i poden så de lyckats ändra, men jag skulle gärna också vilja veta.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-28 00:17

Går väl inte så bra på Minin som man mig veterligen inte kan tjoffsa in linux på?
Ursäkta språket, skyller på den sena timmen

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-28 07:26

tycker det är mer användbart att ha klockan där än att bli påmind om vad jag själv heter

  • Oregistrerad
  • 2005-02-05 19:33
Ursprungligen av erik:

tycker det är mer användbart att ha klockan där än att bli påmind om vad jag själv heter

HA! Så sant!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-06 22:32
Ursprungligen av erik:

tycker det är mer användbart att ha klockan där än att bli påmind om vad jag själv heter

Ha ha...ett namn är väl mest bara Coolt att ha men du har ju inte särskilt mkt nytta av det.
Fast jag skulle vilja att den ändrade mellan datum och tid eller att man kunde sätta upp en viktig text som rullar t.ex. "Kom ihåg tandläkaren kl.13.00".
Fast just det kanske inte är något man vill minnas precis, eller?
//Jakob

1
Bevaka tråden