Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTalk, Voice Recorder eller Universal Mic Adapter?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Har nyligen införkaffat en iPod och är mer än nöjd. Faktum är att jag är ganska mycket mer än nöjd. Skulle dock önska att jag kunde spela in vissa saker. Frågan är bara med vad det ska göra. Måste jag ta till min glappande MD som är oförmögen att fungera bra eller funkar iPod bra nog för detta?

Lite mer specifikt, duger någon av följade produkter och vilken är att föredra. Priset är i det här fallet orelevant då det bara skiljer 40 kr mellan billigast och dyrast. Är det någon som hellst skillnad i inspelningskvaliten?

Valet står mellan de här tre, och någon annan om det finns
- iTalk - 329 kr (snyggast)
- Belkin Universal Microphone Adapter - 299 kr
- Belkin Voice Recorder - 279 kr

Vilken ska jag välja, håller någon måttet? Jag har för övrigt inget behov av stereo, mono duger alldeles utmärkt.

Var hittade du den för 329kr?
Ska köpa en snart nämligen...

Belkin voice recorder är i princip värdelös om du ska spela in något. En fördel är ju förstås att den kan användas som en minihögtalare, men volymen är mycket begränsad.

iTalk är en höjdare, den vinner blanda dessa tre.

Belkin iPod Microphone Adapter - men - denna har ju en extern mic-ingång...har ni testat det? borde ju ge möjlighet till bra inspelningar...om man har en braq mikrofon...

1
Bevaka tråden