Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

försäkring?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

någonting fruktansvärt har hänt. min ipod har blivit stulen. jag hade den i en liten midjeväska som sitter fast i skärpet i lördags på krogen och nu är den borta. döm mig inte för hårt, jag drack inte ens någonting, men det var trångt och någon fick väl fö sig någonting. får jag ut någonting på försäkringen, och vad tror ni självrisken blir?

Detta bevisar ännu en gång att inget blir bättre av att bära midjeväska.

Ursprungligen av sannah:

någonting fruktansvärt har hänt. min ipod har blivit stulen. jag hade den i en liten midjeväska som sitter fast i skärpet i lördags på krogen och nu är den borta. döm mig inte för hårt, jag drack inte ens någonting, men det var trångt och någon fick väl fö sig någonting. får jag ut någonting på försäkringen, och vad tror ni självrisken blir?

Vad synd att du fick din iPod stulen, det är hemskt när sånt händer och det gäller inte bara iPods. Jag antar att det går på hemförsäkringen om du inte hade nån särskilt försäkring till iPoden? I hemförsäkringen varierar ju självrisken mellan oftast 1000-1500 kronor beroende på vad man valt.

oh hjälp. men jag antar att det är värt det. eller? hur mycket pengar tror ni jag får ut då? jag köpte den i slutet av maj

  • Oregistrerad
  • 2004-09-06 10:35

Ring och prata med ditt försäkringsbolat. De kan såna här saker dessutom får du bättre svar än alla våra gissningar tillsammans antagligen.

1
Bevaka tråden