Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Blanda spår" vs "Blanda"

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-06 23:04

Verkligen en lullig grej... Inte att det går att blanda utan själva funktionen. Tror jag...

Kör man "Blanda spår" verkar det som att ALLT innehåll i iPoden blandas. Kör man "Blanda" får man välja "Spår" eller "Album". Då blandas den kategorin man lyssnar på. Men det är bara "Blanda spår" som går att fästa på Huvudmenyn. "Blanda" finns bland inställningarna. Manualen skriver, vad jag kan se, enbart om "Blanda spår"...

Inte så mycket att tillägga om detta kanske, men är det någon mer som reagerat på detta?

Mvh
Yeppe - G4, 40Gb

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-06 23:37

Vad är det för mening med att blanda album?

  • Medlem
  • 2004-09-06 23:40

Tja... Det blir som det låter. Blandar du album så kan den spela Roxette, Gyllene Tider och sedan Pär Gessle. Låtarna i albumen spelas dock i ordning.

Funktionen är inget jag använder...

Mvh
Yeppe - Lyssnar INTE på svensk pop

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-07 01:04

Aha ok.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-07 12:04

"Blanda" från huvudmenyn på 4G är en mycket trevlig funktion tycker jag Jukebox-style!

  • Medlem
  • 2004-09-07 13:40

Det är en råbra funktion ju, saknar den väldigt mycket på mini. Jag hoppas på en uppdatering snart!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-07 15:17
Ursprungligen av jespr:

Det är en råbra funktion ju, saknar den väldigt mycket på mini. Jag hoppas på en uppdatering snart!

Går det inte att göra så här även på minin?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-07 16:12
Ursprungligen av jespr:

Det är en råbra funktion ju, saknar den väldigt mycket på mini. Jag hoppas på en uppdatering snart!

men på min mini kan man välja blanda... man kan välja spår eller album... fast min mini e faktiskt bäst så

  • Medlem
  • 2004-09-07 19:54
Ursprungligen av stoffen:

men på min mini kan man välja blanda... man kan välja spår eller album... fast min mini e faktiskt bäst så

Jo, det vet väl jag me.. men det finns inget sådant i Huvudmenyn. kan vara bra då man vill ha lite musik snabbt, men inte vill höra på samma artist/grupp, men inte heller "orkar" gå in i alternativ och sätta på shuffle.

Jag håller med dig om att mini är bäst, grön å fin

  • Oregistrerad
  • 2004-09-07 20:19
Ursprungligen av jespr:

Jo, det vet väl jag me.. men det finns inget sådant i Huvudmenyn. kan vara bra då man vill ha lite musik snabbt, men inte vill höra på samma artist/grupp, men inte heller "orkar" gå in i alternativ och sätta på shuffle.

Jag håller med dig om att mini är bäst, grön å fin

ja grönt äger!
ok tack!

  • Medlem
  • 2004-09-07 15:22

Det finns inget alternativ i huvudmenyn, det är det jag saknar. Det går så klart att sätta igång shuffle och sedan bara köra play på hela alltihop men det är ju så "jobbigt"

Jag tycker funktionen är ganska värdelös då jag har ett gäng ljudböcker i iPoden. Ni förstår kanske själva ...

1
Bevaka tråden