Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oljud nar ipoden 'tanker"

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag kopte en ipod G4 40 gb for en vecka sen. Och jag har markt att nar ipoden maste "tanka" sa hor jag en massa kosntiga oljud. e det fel pa iPODen eller?

ska stå "tänka"

  • Medlem
  • 2004-09-07 07:10

Det är ju en hårddsik i spelaren med vissa rörliga delar, så lite skrapar/surrar/väser det. Helt normat.

Ursprungligen av invalido:

jag kopte en ipod G4 40 gb for en vecka sen. Och jag har markt att nar ipoden maste "tanka" sa hor jag en massa kosntiga oljud. e det fel pa iPODen eller?

Hör du det i hörlurarna eller bara från ipoden...Vissa G4:or har det problemet att det hörs ut i hörlurarna.

Sök på static på www.ipodlounge.com

eller sök här på forumet så kommer du hitta trådar om detta problem

Det är normalt att den låter lite, men det är ytterst lite. Om jag verkligen försöker anstränga mig för att höra det ljudet så hörs det även på min ipod (20gb 3g)

JA MEN HOS G4 SÅ HAR DET HITTATS ATT VISSA LÅTER GENOM HÖRLURARNA...

ursäkta skriket

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-09-07 11:15
Ursprungligen av Kellogs:

JA MEN HOS G4 SÅ HAR DET HITTATS ATT VISSA LÅTER GENOM HÖRLURARNA...

ursäkta skriket

Ibland är det befogat...

Slut på tjötet. han får väl lämna in den då, om det är så farligt.

men ni kan dom fixa en san sak.. eller far man en ny?

Kolla på ipodlounge dom har diskuterat problemet fram och till baka med apple...annars är det ju bara att ringa deras support elelr till applestore och säga till...

Ursprungligen av Kellogs:

Kolla på ipodlounge dom har diskuterat problemet fram och till baka med apple...annars är det ju bara att ringa deras support elelr till applestore och säga till...

http://www.skrivihop.nu/

lev som du lär eller sluta gnälla på andra

Ursprungligen av skummis:

http://www.skrivihop.nu/

lev som du lär eller sluta gnälla på andra

Nä jag lär inte som jag lever säg mig någon som gör detta anledninge till att jag hackar på särskrivningar är att hela vårt språk håller på att bli amerikanskt/engelskt.

Men visst själv särskriver jag som en kung även om jag försöker tänka på det!

ursäkta min utläggning.

skrivihop.nu är nedlagt.

1
Bevaka tråden