Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tappat bort sladd "klanten"

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej ja har lyckats tappa bort min firewire sladd till min ipod 20gigare... så nu undrar ja om det går att använda firewire sladden ja har från datorn. Det är nämligen så att ja har ett speciellt data chassi som gör att man kan få usb firewire m.m där "framme" genom att dra sladdar o så. Funkar det att använda sig av firewire sladden då?

kan inte hitta ipoden på datorn med hjälp av sladden... Någon som vet hur ja ska gå till väga?

Mvh Calle

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-09-10 07:14

Köp en ny sladd...

  • Medlem
  • 2004-09-12 18:57

om inte garantin har gåt ut kan du ringa up apples support och seja att dladen krånglar eller nåt du får hita på själv men det är nog en rät stor tjangs att dom sender en ny

Ursprungligen av DrunkZor:

Hej ja har lyckats tappa bort min firewire sladd till min ipod 20gigare... så nu undrar ja om det går att använda firewire sladden ja har från datorn. Det är nämligen så att ja har ett speciellt data chassi som gör att man kan få usb firewire m.m där "framme" genom att dra sladdar o så. Funkar det att använda sig av firewire sladden då?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-12 19:05

Om alla gör så och är oärliga så kommer det ju bara att drabba alla andra genom att Apple försämrar garantin, hur snål får man bli?

  • Medlem
  • 2004-09-12 19:20
Ursprungligen av Mattias L:

Om alla gör så och är oärliga så kommer det ju bara att drabba alla andra genom att Apple försämrar garantin, hur snål får man bli?

är det en kug fråga?

Jag var så nära att skriva en post med helt åt skogen stavning bara för att ge dig en pik Golab. Dock såg att jag senare i din sig att du var dyslektiker.

Hursomhelst. Köp en ny sladd!

1
Bevaka tråden