Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fått tillbaka en annan ipod?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-09-11 21:58

"NOTE: iPod equipment that is sent in for battery service or service requiring other repairs will be replaced with functionally equivalent new, used, or refurbished iPod equipment. You will not receive the same iPod that was sent in for service. "
/http://depot.info.apple.com/ipod/

Någon som skickat in sin och fått en anna tillbaka?

De flesta brukar ju få en helt ny.

hehe

Ursprungligen av GuitarFReak:

De flesta brukar ju få en helt ny.

trist om faen om man har väntat typ en månad extra för en sjysst gravering.
skojare...

Ursprungligen av virreslirre:

trist om faen om man har väntat typ en månad extra för en sjysst gravering.
skojare...

Alltså, om du har beställt med gravering, så får du även tillbaka en med samma gravering.

Äntligen Mini!!

Jag är så lycklig, för imorron ska jag köpa min mini som jag väntat länge på! Har svävat på rosa moln i flera dagar!

Har några frågor dock;

Är det nödvändigt att ha Itunes installerat för att kunna lägga över musik, eller kan man göra det genom Windows media Player?

Vart (annat än på nätet) kan man köpa schyssta tillbehör, tex skins? Och om det är dåligt med sånna ställen, vart kan man köpa dem billigt på nätet?

Tack på förhand!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-12 13:25

obvious: Jag tycker att iTunes funkar galant på Windows (med iPoden då).
kolla på www.lajo.biz , grymt bra. billiga skins, 5 dollar i frakt, ingen tull (då allt skickas som gift) och 5 arb. dagars leverans. Har redan beställt flera gånger och det har fungerat dunderbra för varjegång.

Okej! Tackar så mycket för svaret. Då ska jag gensast kolla in den sidan!

Jag skickade in min trasiga ipod och Apple beställde en ny åt mig. Så klart hade jag graverat min ipod så det tar ju sin lilla tid. Har gått två veckor sedan Apple beställde en ny åt mig. :/

1
Bevaka tråden