Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har precis lagt in alla mina album med iTunes så att ID3 (eller vad det heter med aac)-taggarna stämmer. Men till min besvikelse kan jag inte se det som Artist -> Album eftersom jag har en del filmmusik som har flera olika artister... Jag skulle vilja ha det så som jag har det sorterat på datorn, alltså Artist (OST för filmmusik) -> album. Är det bara att ändra alla artistnamn på filmmusiken till OST för att få det uppdelat så som jag vill ha det, eller går det att lösa på annat sätt?
Kanske detta hjälper prova att ändra ID3 taggarna på dina samlingsskivor till just samlingskivor.
I iTunes bockar man för del av samling i visa info.
mjo, men jag vill ju helst inte det, för då ser jag inte vilken artist det är... Just nu lägger jag det i info rutan, håller på och ordnar lite småskavanker, t.ex. när det är flera artister som samarbetar,,,
Men om du väljer del av samling (part of compilation) och sen går in under inställningar->allmänt och klickar i gruppera samlingar vid bläddring. Då kommer alla dina samlingar dyka upp under artist namnet samlingar i din browser (detta lägger sig överst i artist delen i browsern)