Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IPod Mini vs iAudio M3

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-16 14:13

Är det någon som testat iAudio M3? Isåfall hur är den? Vet inte om jag ska köpa en sådan eller en Ipod Mini.

Är Ipod lika grym som jag hoppas?

iaudio har väl ett maxminne på 512 vad jag vet.. det är ju ganska värdelöst tycker jag

  • Medlem
  • 2004-09-16 15:05
Ursprungligen av erreth:

iaudio har väl ett maxminne på 512 vad jag vet.. det är ju ganska värdelöst tycker jag

M3:an har 20 eller 40 GB.

Ursprungligen av Doc:

Är det någon som testat iAudio M3? Isåfall hur är den? Vet inte om jag ska köpa en sådan eller en Ipod Mini.

Är Ipod lika grym som jag hoppas?

ipoden är grymmare än du kan hoppas

såg att du bodde i sthlm... glid in på en affär som säljer ipod och be att få den demad.
Typ på¨macoteket eller nått...

Det finns mycket mer grymma tillbehör till iPod Mini redan idag än vad det någonsin kommer att finnas till den där andra MP3-spelaren som inte kunde komma på ett eget namn utan snodde iPod'ens koncept rakt av.

Ursprungligen av HC Andersson:

Det finns mycket mer grymma tillbehör till iPod Mini redan idag än vad det någonsin kommer att finnas till den där andra MP3-spelaren som inte kunde komma på ett eget namn utan snodde iPod'ens koncept rakt av.

Va? Var i namnet "iAudio M3" finner du en likhet till "Apple iPod"? Förutom i:et då. Men jag antar att alla snor från apple som i sin tur inte snor från någon annan. Och vad är det för koncept du snackar om? Färgen? I:et? Snälla...

Ang. tillbehören, det finns massa tillbehör till M3:an också, plus att den redan har det mesta inbyggt så du slipper köpa extragrejer såsom mikrofon, fjärrkontroll, radio (finns väl inte ens till ipod?) etc etc.

Som svar på din fråga, M3:an är en jävligt bra spelare faktiskt. Ljudkvalitén är bättre och man får mer för pengarna om man köper en M3.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-21 14:47
Ursprungligen av piggie:

Va? Var i namnet "iAudio M3" finner du en likhet till "Apple iPod"? Förutom i:et då. Men jag antar att alla snor från apple som i sin tur inte snor från någon annan. Och vad är det för koncept du snackar om? Färgen? I:et? Snälla...

i:et var ju Apple iof för med, att kalla allt med i framför, allt från iMac till iPod osv.

så det är den direkt copy....något annat kan jag inte säga eftersom ajg inte andvänt iAudio, men vilket är ballast...en iPod eller en iAudio....?

ja, jag har ju redan valt, din tur att välja

//C

Köp en iPod så blir du glad!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-16 17:41

Som vanligt är denna den sämsta fråga man kan ställa här

alla älskar iPod här!

//C

  • Medlem
  • 2004-09-20 22:30

Jag köpte en silver iPod Mini och är supernöjd - den är grym! När jag nu har den så känns det som ett självklart val

Jag valde att inte välja, lät min mor välja åt mig. Fick spelaren i födelsedagspresent. Enda jag är lite skeptisk om när det gäller M3:an är att det kan glappa i fjärrkontrollssladden, och då står man utan display i någon vecka tills man får en ny hemskickad :/

Edit: anledningen till att jag inte valde själv var att alla HDD-spelare på marknaden stödjer den funktion jag vill ha till fullo, nämligen att inte behöva lyssna på annat än mina MP3:or.

1
Bevaka tråden