Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa iPod Mini

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag ska köpa en iPod Mini och jag undrar vart i Stockholm är bäst och billigast? Någonsatans där dom kanske har den i lager också. Helst Silver eller Blå.

Webhallen får in minis lite då och då. Kolla www.webhallen.com. Och ja, dom har butik i Stockholm.

Ursprungligen av FredrikB:

Webhallen får in minis lite då och då. Kolla www.webhallen.com. Och ja, dom har butik i Stockholm.

Men dom kostar typ 2800kr jag vill gärna ha en för typ 2600kr.

Ursprungligen av iPod_sebbe:

Men dom kostar typ 2800kr jag vill gärna ha en för typ 2600kr.

macoteket då? finns det inte en affär på birger jarlsgatan? har för mig att de kostar 2095kr.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-16 22:15
Ursprungligen av kentarell:

macoteket då? finns det inte en affär på birger jarlsgatan? har för mig att de kostar 2095kr.

2095 är priset exklusive moms.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-16 22:16
Ursprungligen av iPod_sebbe:

Men dom kostar typ 2800kr jag vill gärna ha en för typ 2600kr.

Eftersom efterfrågan är så stor just nu så är det inte så stor chans att du hittar någon till det pris du vill.
Iallfal om du är kräsen med färgen och absolut vill ha den idag.

Kolla teknikmagasinet...

  • Medlem
  • 2004-09-16 23:39

Siba i Bromma och Kungens Kurva har iPod MINI (Grön och silver har jag för mig).. Tittade på lagersaldot nyss, och de fanns inne. Skynda dig och köp en imorn!

  • Medlem
  • 2004-09-17 09:31
Ursprungligen av scar:

Siba i Bromma och Kungens Kurva har iPod MINI (Grön och silver har jag för mig).. Tittade på lagersaldot nyss, och de fanns inne. Skynda dig och köp en imorn!

Jag köpte min Min från www.teamdigital.net (Singapore) och fick den igår! Fick mycket bra service. Minin kostade, med den dagens dollarkurs, 2272:- inklusive frakt. De inkluderar en liten "personal gift" i form av några brännbara cd-skivor och en adapter. Men det fina med kråksången är att det på paketet står just "Personal Gift", vilket förmodligen är anledningen till att man inte åker på tull, skatt eller moms! De skickade den torsdagen 9/9 och jag fick den igår. Sju dagar alltså; och då valde jag den billigare och lite långsammare fraktvarianten.

Kanske kan vara något?!

Ursprungligen av Q-man:

Jag köpte min Min från www.teamdigital.net (Singapore) och fick den igår! Fick mycket bra service. Minin kostade, med den dagens dollarkurs, 2272:- inklusive frakt. De inkluderar en liten "personal gift" i form av några brännbara cd-skivor och en adapter. Men det fina med kråksången är att det på paketet står just "Personal Gift", vilket förmodligen är anledningen till att man inte åker på tull, skatt eller moms! De skickade den torsdagen 9/9 och jag fick den igår. Sju dagar alltså; och då valde jag den billigare och lite långsammare fraktvarianten.

Kanske kan vara något?!

Lycka till med garantin om något pajjar sig. Dessutom är det olagligt.

Ursprungligen av PoorLeno:

Lycka till med garantin om något pajjar sig. Dessutom är det olagligt.

Apples garanti är internationell och gäller över hela världen, spelar ingen roll i vilket land du köpt din iPod, garantin gäller i vilket land som helst!

Ursprungligen av Q-man:

Jag köpte min Min från www.teamdigital.net (Singapore) och fick den igår! Fick mycket bra service. Minin kostade, med den dagens dollarkurs, 2272:- inklusive frakt. De inkluderar en liten "personal gift" i form av några brännbara cd-skivor och en adapter. Men det fina med kråksången är att det på paketet står just "Personal Gift", vilket förmodligen är anledningen till att man inte åker på tull, skatt eller moms! De skickade den torsdagen 9/9 och jag fick den igår. Sju dagar alltså; och då valde jag den billigare och lite långsammare fraktvarianten.

Kanske kan vara något?!

Om värdet på produkten är över 500 kr så spelar det inte någon roll om det är "GIFT" eller inte, produkten blir momspliktig ändå. Anledningen till att du klarade dig var väl att paketet var ett av de som slank igenom, de har ju inga resurser till att kolla alla. OCh ni andra som köper därifrån ska tänka på momsen, det finns en risk att den tillkommer och då blir det inte billigt.

  • Medlem
  • 2004-09-17 23:58
Ursprungligen av Q-man:

Jag köpte min Min från www.teamdigital.net (Singapore) och fick den igår! Fick mycket bra service. Minin kostade, med den dagens dollarkurs, 2272:- inklusive frakt. De inkluderar en liten "personal gift" i form av några brännbara cd-skivor och en adapter. Men det fina med kråksången är att det på paketet står just "Personal Gift", vilket förmodligen är anledningen till att man inte åker på tull, skatt eller moms! De skickade den torsdagen 9/9 och jag fick den igår. Sju dagar alltså; och då valde jag den billigare och lite långsammare fraktvarianten.

Kanske kan vara något?!

Aahh, vad najs! Är det värt att köpa ett par Sony MDR-EX71SL White för $43 (exkl frakt) månntro? Jag funderar lätt på att göra ett sådant köp.. Tack för tipsen!

1
Bevaka tråden