Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTrip - förbjuden?

Tråden skapades och har fått 70 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Archduk3:

Razmus brukar vara den så rätta sådant här, den räcker ungefär 30m och kansek 50 m när det är helt fritt

//C

Inte enligt

http://www.griffintechnology.com/products/itrip/techspecs.php

Där står 3-9 meter.

• Medlem
  • Torsby
  • 2004-09-17 15:29
Ursprungligen av DrRotmos:

Stämmer bra med mina erfarenheter.

Nu har jag beställt Itrip! The istore, Visa-kort, Mozilla och Hp-ux. Hur lång tid tror ni det tar?

Ursprungligen av Alphonze:

Nu har jag beställt Itrip! The istore, Visa-kort, Mozilla och Hp-ux. Hur lång tid tror ni det tar?

Idag fick jag både min Ipod och Itrip! Hurra! Itripen tog alltså 6 dagar på sig från Istore/USA och hit. Bra jobbat tycker jag.

Nu återstår det bara att se om allt fungerar tillfredställande...

• Oregistrerad
  • 2004-09-17 15:38

min klarar 14- 18

• Medlem
  • 2004-09-17 15:44

hur är det met motagning om det är en väg i melan?

• Medlem
  • 2004-09-17 23:53
Ursprungligen av Golab:

hur är det met motagning om det är en väg i melan?

Tänkte bara lämna en liten itrip rapport.

hade middag hemma idag och när vi satt och tjötade lite efter, satt vi i soffan i vardagsrummet. Stereon med grymma högtalare står i ett annat rum....Då var det bara att ställa in ipodmini med itripen på en bra kanal och sen ta med sig ipoden intill soffan och sitta och välja musik därinifrån..

Världsklass! typ världens coolaste fjärrkontroll

Har ni inte en redan så KÖP, KÖP, KÖP!

Ursprungligen av Arkie:

Tänkte bara lämna en liten itrip rapport.

hade middag hemma idag och när vi satt och tjötade lite efter, satt vi i soffan i vardagsrummet. Stereon med grymma högtalare står i ett annat rum....Då var det bara att ställa in ipodmini med itripen på en bra kanal och sen ta med sig ipoden intill soffan och sitta och välja musik därinifrån..

Världsklass! typ världens coolaste fjärrkontroll

Har ni inte en redan så KÖP, KÖP, KÖP!

Blivande polisen uppmanar till brott

• Medlem
  • 2004-09-18 11:20
Ursprungligen av DrRotmos:

Blivande polisen uppmanar till brott

Nejdå....Om jag hade sagt Köp och ANVÄND så hade jag uppmanat till brott...inneha en itrip är väl inget brott om jag fattat det rätt...

Men det känns faktiskt som det är en tidsfråga tills PTS kommer att ändra på det....hoppas hoppas

Ursprungligen av Arkie:

Nejdå....Om jag hade sagt Köp och ANVÄND så hade jag uppmanat till brott...inneha en itrip är väl inget brott om jag fattat det rätt...

Men det känns faktiskt som det är en tidsfråga tills PTS kommer att ändra på det....hoppas hoppas

Mja, jag är inte expert på att tolka lagtexter, men som jag förstått så är det olagligt enligt Föreskrifter för elektronisk kommunikation att inneha radiosändare. Men jag kan ha fel.

Det känns som iTrip håller på att bli det NYA folkbuset nu när det snackas mindre om olaglig nedladdning av MP3-låtar.

Bevaka tråden