Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

webhallen är ett par jävla klåpare

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

såna klåpare dom är, ingen koll på NÅNTING!
jag beställde min mini i fredags och han i andra sidan av telefonsladden sa att jag skulle få den igår måndag
fick ingen igår, vet inte HUR många gånger jag gick ut och kollade efter avin i brevlådan!!
jaja jag ringde dom igen (igår måndag) och dom s att dom "glömt skicka den, dom hade så mycket att göra" jovisst, jag kan väl vänta till imorron tänkte jag, efgtersom han sa att den skulle komma idag tisdag...
ringer nu näör man kommer hem från skolan, eftersom det INET kommit nån avi idag heller... och nu har dom inte skickat den ännu... han sa att han kunde skicka en rosa om jag ville... :rolleyes: VEM FAN vill ha en ros mini? visst det är pimp men inte mer...
jag sa att dom kunde behålla sina jävla grejer... det ångrar jag faktiskt nu
för där är ju nästan 8 veckors väntetid från apple.. (har inget kreditkort)
men enda anledningen till att man betalar nästan 600 spänn mer än hos apple är väl att man ska få den snabbt?

är det verkligen så här klöddigt att få tag på sin ipod min?
VAR får jag tag på en? färg spelar ingen roll nästan.. kan faktiskt ta rosa nu med...
men 7-8 veckor kan väl inte NÅGON person med nerver i kroppen vänta?

hjääälp mig, sälj din ipod till mig eller vad som helst jag måste ha en!!

Jag tror Siba och teknikmagasinet har de, kolla du :).
Känner igen det där, beställde en blå mini igår, väntar på den nu, bara fyra veckor kvar :).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-21 19:21

Ja webhallen är nog sämsta teknikbutiken i stan vad det gäller personal & kundservice....

  • Oregistrerad
  • 2004-09-21 19:49

Kolla Siba, dom e bra att ha o göra me åsså!

//Micke

  • Medlem
  • 2004-09-21 20:06

Jag väntade endast två veckor på min mini och jag beställde på Webhallen (beställde 27 aug). Inga problem tyckte jag, man fick ju vänta ca två veckor till om man beställt på Apple eller Inlife i Stakka. Tyvärr var ju Webhallen dyrare så notan gick på 2845:- inkl. frakt. Men vad gör man inte för sin nya leksak...

Ursprungligen av Fexe:

Jag väntade endast två veckor på min mini och jag beställde på Webhallen (beställde 27 aug). Inga problem tyckte jag, man fick ju vänta ca två veckor till om man beställt på Apple eller Inlife i Stakka. Tyvärr var ju Webhallen dyrare så notan gick på 2845:- inkl. frakt. Men vad gör man inte för sin nya leksak...

VA.. beställde på webhallen och fick vänta två veckor? de ska ju ha 24-timamrs leverans. men det förståss dom hade kanske inte nån i lager?

  • Medlem
  • 2004-09-21 21:18

Jag köpte en på Teknikmagasinet i torsdags. De hade flera.

Ursprungligen av Doc:

Jag köpte en på Teknikmagasinet i torsdags. De hade flera.

ok jag ska höra me dom... men när jag ringde i fredags hade dom inga.. inte heller igår eller idag.,. men man vet ju aldrig
jag får ta och köra på SIBA som nån sa... men dom gångerna jag varit där och frågat efter ipod mini har dom sagt "dom tog slut igår" eller "vi sålde precis den sista"...

och deras kundtjänst i stockholm vägrar ju lämna ut nummret till butikerna... så man måste få ut både mossan och övningsskörningsskylten och iväg ett par mil för närmaste siba, vilket inte alltid är det lättaste hehe..

nä men det löser sig.. tack för alla svar..!

Vet inte varför alla klagar så på apples butik, det tog 4 dagar från beställning till att den skickades. Detta är nu ytterligare 10 dagar sedan och den kom just till Sverige enligt TNT, så strax över två veckor tog/tar det. Är ju ganska smärtfritt...

Ja säger bara macoteket.se
Dom kan man lita på!

Siba är kung!

Jag gick in på Sibas hemsida och där stog det att dem hade bara gröna minis inne på ett ställe. Bromma. Så jag åkte dit och så såg jag inte ÄND ENDA iPod mini, blev frustrerad! Men jag gick fram till personalen och fråga
- Har ni inte några Ipods mini inne?
- Joda, vänta här. Sen gick han in på lagrett och hämta än.
Snacka om att vara hemliga

Ursprungligen av Psykedelikatess:

såna klåpare dom är, ingen koll på NÅNTING!
jag beställde min mini i fredags och han i andra sidan av telefonsladden sa att jag skulle få den igår måndag
fick ingen igår, vet inte HUR många gånger jag gick ut och kollade efter avin i brevlådan!!
jaja jag ringde dom igen (igår måndag) och dom s att dom "glömt skicka den, dom hade så mycket att göra" jovisst, jag kan väl vänta till imorron tänkte jag, efgtersom han sa att den skulle komma idag tisdag...
ringer nu näör man kommer hem från skolan, eftersom det INET kommit nån avi idag heller... och nu har dom inte skickat den ännu... han sa att han kunde skicka en rosa om jag ville... :rolleyes: VEM FAN vill ha en ros mini? visst det är pimp men inte mer...
jag sa att dom kunde behålla sina jävla grejer... det ångrar jag faktiskt nu
för där är ju nästan 8 veckors väntetid från apple.. (har inget kreditkort)
men enda anledningen till att man betalar nästan 600 spänn mer än hos apple är väl att man ska få den snabbt?

är det verkligen så här klöddigt att få tag på sin ipod min?
VAR får jag tag på en? färg spelar ingen roll nästan.. kan faktiskt ta rosa nu med...
men 7-8 veckor kan väl inte NÅGON person med nerver i kroppen vänta?

hjääälp mig, sälj din ipod till mig eller vad som helst jag måste ha en!!

Det är slut överallt där det är billigt men jag fick en för 1700 kr hos scribona efter 4 veckor. Så jag tyckte det var ett grymt pris aså.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-11 00:10
Ursprungligen av Fredde010:

Det är slut överallt där det är billigt men jag fick en för 1700 kr hos scribona efter 4 veckor. Så jag tyckte det var ett grymt pris aså.

asså? =P

ja priset är oroväckande bra.....inget kriminellt?

//C

1
Bevaka tråden