Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilket program ska man välja?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

OK en gång för alla vilket program ska man välja av dom här?

iTunes

EphPod

Anapod

Motivera gärna för och nackdelar

Varför ska man inte använda iTunes? Jag har aldrig använt de andra, men iTunes är ju helt underbart.

Men det är ju många pc-nissar som älskar sitt winamp-stuk som gillar de andra programmen.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-23 09:22
Ursprungligen av masterkiller:

OK en gång för alla vilket program ska man välja av dom här?

iTunes

EphPod

Anapod

Motivera gärna för och nackdelar

Jag kör anapod... varför? kolla länken: http://www.redchairsoftware.com/anapod/ctable.php

Ursprungligen av masterkiller:

OK en gång för alla vilket program ska man välja av dom här?

iTunes

EphPod

Anapod

Motivera gärna för och nackdelar

Ett bra tips är att testa de tre programmen och välja det du gillar bäst.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-23 10:00
Ursprungligen av svanerik:

Ett bra tips är att testa de tre programmen och välja det du gillar bäst.

Sant.

Om du INTE ska göra playlists så skulle jag säga att ephpod är det bästa eftersom det är gratis. playlist är ett jäkla jobb o göra i det programmet.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-07-23 21:44

Är du pc-människa (med allt vad det innebär att hålla reda på mappar o dyl i utforskaren) så rekommenderar jag Anapod. Körde det själv till att börja med, men har nu märkt att jag mer och mer använder iTunes. Fast Anapod har ett par finesser som slår iTunes så jag har inte tänkt släppa det än...

Jag har börjat använda ephpod nu och det är jävligt lätt att komma igång med!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-27 08:33
Ursprungligen av masterkiller:

Jag har börjat använda ephpod nu och det är jävligt lätt att komma igång med!

Antar att du inte provat göra playlists? Till det rekomenderas anapod... men ephpod körde jag första månaderna när jag skaffade min iPod... bara körde en "foldersync" varje gång... så den lägger till/tar bort musik i iPodden som jag har lagt till/tagit bort i en viss katalog på datorn

  • Medlem
  • 2004-09-22 23:33

Vart kan man ladda ner programmet ephpod ? Ska nog ladda ner det och testa eftersom jag tycker itunes är extremt krånglig för oss windows användare...

1
Bevaka tråden