Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

itunes fråga..

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-09-21 17:35

hej alla ipodfanatiker!

det är så här att efter att jag har stängt ner itunes efter användning så avinstalleras det på nåt konstigt vänster.så varje gång jag vill lägga in nya låtar såm måste jag köra hela installationsproceduren igen.ska det verkligen vara så här krångligt?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-21 21:00

ingen med samma problem?

vill gärna hjälpa dej.. har typ 30000 problem med itunes själv

  • Oregistrerad
  • 2004-09-22 15:41

ok,synd.tack ändå..

det är jättejobbigt att installera om allt när jag tex vill ha en ny låt.måste typ starta om datorn 5 ggr hehe,menmen jag får väl ta och ringa kundtjänst eller nåt..

Det skulle underlätta om du skrev vilken dator du har!

*Host*Använd winamp*host*

  • Medlem
  • 2004-09-23 12:49

Är det bara jag som inte har fattat hur man gör det i winamp? JAg har laddat ner plugin som man behöver men vad gör man sen ?

Winamp suger! hehe...nä jag vill inte dra igång den diskussionen igen...men det låter mycket skummt att din dator helt på eget bevåg avinstallerar ett program...vad är det för dator...är det hemma eller i skolan eller på jobbet...för att kunna ge dig en förklaring hade det varit bra att du hade svarat på dessa frågor.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-23 17:37

jag har windows xp,och det är vår hemdator.jag ringde kundtjänst igår men han kunde inte hjälpa mig eftersom han bara kunde mac.han tyckte iaf att jag skulle försöka ladda ner itunes ist för att installera med skivan,vilket jag gjorde,utan någon förändring=(

sen undrar jag en till grej,när det kommer såna här utropstecken (eller vad det nu är)framför låtar i biblioteket,går det att få bort dom utan att behöva lägga in filerna i biblioteket igen?

  • Medlem
  • International user
  • 2004-09-24 08:57
Ursprungligen av droopy:

jag har windows xp

Antar att du har förklaringen där.
Känner dock flera som kör iTunes utan problem i Win XP... tyvärr kan jag inte komma med några bra tips (annat än att skaffa en Mac förstås).

1
Bevaka tråden