Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod skydd

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-23 20:43

Denna fråga kanske det har diskuterats om innan, men jag kunde inte hitta det nånstanns så jag tar den iaf

Jag undrar om det finns nått bra "skin" eller "väska" som skyddar i princip allt av ipoden, men ändå lämnar utrymme så man kan ansluta te.x en itrip.

Jag vill ha den genomskinlig, så man kan se graveringen

  • Medlem
  • 2004-09-23 21:41
Ursprungligen av celox:

Denna fråga kanske det har diskuterats om innan, men jag kunde inte hitta det nånstanns så jag tar den iaf

Jag undrar om det finns nått bra "skin" eller "väska" som skyddar i princip allt av ipoden, men ändå lämnar utrymme så man kan ansluta te.x en itrip.

Jag vill ha den genomskinlig, så man kan se graveringen

Kunde du inte hitta? Då har du nog inte letat!. Ut i tråd djungeln och sök, fido, SÖK!

Löcka till!

  • Medlem
  • 2004-09-23 21:52

Jag har hittat många diskussioner om skydd.., men alla brukar urarta efter typ 4e inlägget, men jag har kollat runt, men inte hittat nått som både är öppen på övansidan så man kan sätta dit en itrip + att den är transparant och skyddar display och wheel..., antar att det blir en sleevz jag får köpa o skita i att bara jag vet om graveringen

1
Bevaka tråden