Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

när dras pengarna??

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-22 22:48

Hej. Ponera att jag beställer en iPod Mini idag.. När dras pengarna från mitt konto? Har lite krasst med stålar nu, men om de inte dras förrän om två veckor eller nått så är det ju ingen fara.
Om man egentligen inte går i skolan och beställer från apples utbildningssida, så måste man ju fylla i vilken skola man går på. kollar dom sånt? vad händer om dom "kommer på mig"??

/s

  • Oregistrerad
  • 2004-09-22 22:53
Ursprungligen av garp:

Hej. Ponera att jag beställer en iPod Mini idag.. När dras pengarna från mitt konto? Har lite krasst med stålar nu, men om de inte dras förrän om två veckor eller nått så är det ju ingen fara.
Om man egentligen inte går i skolan och beställer från apples utbildningssida, så måste man ju fylla i vilken skola man går på. kollar dom sånt? vad händer om dom "kommer på mig"??

/s

Försök till bedrägeri?
För det är ju trots allt det är om du inte går i skolan....

Ursprungligen av Garp:

Hej. Ponera att jag beställer en iPod Mini idag.. När dras pengarna från mitt konto?

Direkt.

pengarna Drogs direkt från mig

  • Medlem
  • 2004-09-23 00:52

samma här när jag beställde min Ipod förra vecka..men det sjuka är att de drog 2900kr från mitt konto.fem dagar senare så fanns de pengarna på mitt konto igen.
Det står att de ska skickas idag (23e)
Undra om drar pengarna igen,eller om de råkar "glömma"
en gratis Ipod vore itne fel,troligtvis inte..

  • Medlem
  • 2004-09-23 07:36

Hände samma för mej, pengarna drogs direkt men kom tillbaka efter 3 dagar. När iPoden var skickad från fabrik drogs pengarna tillbaka igen. Hoppades också på att bli bortglömd men sån tur hade inte jag.

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-23 07:38

De gör så för att se att du verkligen har pengarna på ditt konto...

  • Medlem
  • 2004-09-23 09:00
Ursprungligen av Legolas:

De gör så för att se att du verkligen har pengarna på ditt konto...

som att det skulle vara svårt att spendera bort alla pengarna innan dom drar dom andra gången.
men: kollar dom en om man säger att man går i skolan, men inte gör det. kanske kan man beställa i brorsans namn, han går ju i skolan. hmm...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-23 13:30

Jag pratade med Apple och de sa att pengarna dras inte förrän den skeppas från Asien.

  • Medlem
  • 2004-09-23 14:11
Ursprungligen av Parre:

Jag pratade med Apple och de sa att pengarna dras inte förrän den skeppas från Asien.

men vissa säger ju att pengarna dras direkt. skeppas den direkt då eller? hur lång tid tar det att åka båt till asien?

Beställde en idag (ok.. 00.01 var ju mer igår natt.. men tekniskt sett idag..) genom CSN's sida så jag fick den 10% billigare.
Dom har inte dragit pengarna ännu dock..

1
Bevaka tråden