Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

DJ funktion + ipod

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-23 11:44

jag har hört ryckten om att det ska finnas en dj funktion på ipod G4. någon som vet något om detta?

Jag har inte hittat någon sådan på min spelare i alla fall, kanske är det att man kan sänka/öka uppspelningshastigheten under talböcker?

jag skulle vilja ha en möjlighet till att FADA låtarna. så att dom gick in i varandra...

Ursprungligen av JEENYUS:

jag skulle vilja ha en möjlighet till att FADA låtarna. så att dom gick in i varandra...

MEEEEGAAAA jag meeeed!!! Fan va soft o scratcha lite bara ibland.... en dröm vore de...

  • Oregistrerad
  • 2004-09-23 13:27

jag skulle vilja kunna scratcha med hjulet!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-23 20:31
Ursprungligen av mega:

jag skulle vilja kunna scratcha med hjulet!

typ gen. 7?

  • Medlem
  • 2004-09-23 14:07

jaa det har jag hört av en kompis att man ska kunna och typ mixa låtar men jag har inte hittat något.

Ursprungligen av Abeee:

jaa det har jag hört av en kompis att man ska kunna och typ mixa låtar men jag har inte hittat något.

Kan tänka mig att din kompis menade att man kan sätta ihop egna spellistor. Mixa låtar kan man inte så vitt jag vet. När Apple skriver "...mix and match the songs..." menar dom att man kan blanda låtarna, inte göra mer eller mindre avancerade sammanflätningar...

i iTunes så fadar ju låtarna gör de inte det på iPoden?

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-25 23:36
Ursprungligen av knuski:

i iTunes så fadar ju låtarna gör de inte det på iPoden?

Nope, inte vad jag har upptäckt... Men om nån fin forskare skulle kunna hitta den funktionen så skulle det uppskattas en del. I allra högsta grad av mig.

1
Bevaka tråden