Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp med ny Ipod

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag köpte en 20 gig Ipod idag och har ställts inför problem direkt. Efter att jag genomgått ungefär halva installeringen så frågar programmet mig att konfigurera Ipoden och då jag klickar på ok så får jag meddelandet att det inte går, eller snarare, inget händer.

Då hoppar jag över det. När jag sedan har installerat iTunes(det gick utan problem) så kopplar jag ipoden till datorn. Då ska jag installera maskinvara men det går inte! Programmet kan inte hitta programvaran säger den. Vad är det som händer?!

Det hjälper alltid att du skriver vad det är för dator och framförallt vilket operativsystem du kör!

Ursprungligen av Kellogs:

Det hjälper alltid att du skriver vad det är för dator och framförallt vilket operativsystem du kör!

Jag har Windows XP och en HP dator. Jag läste den andra tråden men där stod det inget om att inte kuna konfigurera Ipoden när programmet frågar efter det. Alltså, Ipoden syns inte ens under källa rubriken i iTunes.

Ursprungligen av Gabriel83:

Jag köpte en 20 gig Ipod idag och har ställts inför problem direkt. Efter att jag genomgått ungefär halva installeringen så frågar programmet mig att konfigurera Ipoden och då jag klickar på ok så får jag meddelandet att det inte går, eller snarare, inget händer.

Då hoppar jag över det. När jag sedan har installerat iTunes(det gick utan problem) så kopplar jag ipoden till datorn. Då ska jag installera maskinvara men det går inte! Programmet kan inte hitta programvaran säger den. Vad är det som händer?!

Jag antar att du har PC... köp Mac så funkar det direkt

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=42518

Denna tråd är för oss med samma problem.

1
Bevaka tråden