Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Antagligen inte så intressant för er, men hur kan ni tycka det där sleevez skyddet är snyggt? Påminner om något billigt skit tycker jag.
Håller med, provade ett på macoteket (rött iofs), var inte alls snyggt. Kändes rätt billigt. Nej, då håller jag mig till mitt hemmgjorda svettband. Skyddar mer, snyggare när det står Peak, kanske krångligare när jag inte ser displayen, och gratis!
Håller med, provade ett på macoteket (rött iofs), var inte alls snyggt. Kändes rätt billigt. Nej, då håller jag mig till mitt hemmgjorda svettband. Skyddar mer, snyggare när det står Peak, kanske krångligare när jag inte ser displayen, och gratis!
VA ? var delar dom ut PEAK svettband ?? min bror vill ha ett....
VA ? var delar dom ut PEAK svettband ?? min bror vill ha ett....
Delar ut gör dem inte, sålde bara jättebilligt på MQ för något år sedan. Sedan upptäckte jag att jag ändå har alldeles för smala handleder så varför inte göra ett fodral till älsklingen?
Delar ut gör dem inte, sålde bara jättebilligt på MQ för något år sedan. Sedan upptäckte jag att jag ändå har alldeles för smala handleder så varför inte göra ett fodral till älsklingen?
kände bara för att vara lite ironisk för att svettband inte alls är gratis....
men... whatever :rolleyes:
fyfan för sleevez, köpte nya idag... rutten passform + om man tittar på sömmarna till skyddsplasten är de för jävla illa sydda (ojämnt sytt)..
skulle vara ok om den verkligen passade och inte skrynklade sig.
fyfan för sleevez, köpte nya idag... rutten passform + om man tittar på sömmarna till skyddsplasten är de för jävla illa sydda (ojämnt sytt)..
skulle vara ok om den verkligen passade och inte skrynklade sig.