Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Glad!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-03 22:45

Tänk vad livet är underbart, när man ringt tnt och fått veta att man ska få sin mini på onsdag, när man dessutom fyller år.. Egentligen är det här ett helt onödigt inlägg, men ibland måste man få vara onödig

så sant GRATTIS

  • Medlem
  • 2004-10-03 23:16
Ursprungligen av dempan:

så sant GRATTIS

tackar tackar. når nu den äransvörda(?) åldern av nitton år. så nu ska jag önska mig ett par sjyssta lurar tror jag.

jag borde få min rosa på onsdag (imorgon) beställde från webhallen i lördags eller något sånt och då hade dom rosa och silver inne, sen iförr går bytte jag te rosa (skrev ett mail) och så bytte dom. Men dom hade ju ej skickat ut den silvriga så detta ska inte behöva ta längre tid, men än så länge har dom ej skickat ut den ligger under behandling. Fan om det ska ta lång tid nu. Iåsfall köper jag högtalare och reciver istället...

  • Medlem
  • 2004-10-05 16:27

Ringde TNT idag som sa att min gröna pod skulle levereras imorgon onsdag. Så, jag gick ut och handlade...var tillbaka efter 15 minuter, och vad låg då i hallen? Jo, en lapp som sa att TNT vart HÄR för 10 minuter sedan! Sanslöst typiskt!

Well well, får den imorrn istället.

unpoc, JOBBIGT!

men du har något att glädja dig åt tills imorgon då

Fick min underbara mini för typ 1h sen. Ligger fortfarande på laddning.. Kan knappt vänta.

gratz, jag fick min idag

Grattis

Jag fick min G4 den dagen jag köpte den. Hur? Köpte över disk

Hehe, har nästan liknande tur. Får min Blådåre 2 dagar efter att jag fyller år (fyller 23/10). Fyller 15 och har redan ett par bra lurar, kanske ska önska mig en iMac G5 :).

  • Medlem
  • 2004-10-06 13:04

fick den igår redan, precis som flera andra här... säger bara en sak: grönt är skönt. men jag ångrar lite att jag inte beställde gravyr, men isf hade jag iinte fått den idag.

1
Bevaka tråden